@zaro Jag tänkte testa att handmjölka. Vill himla gärna amma men känner viss oro för om det kommer gå. Så testar att göra det jag kan för att främja amningen. Har inte fått någon information men har en bok om amning där jag tror att det tas upp. Har precis börjat läsa den.
Skönt att du inte har graviddiabete. Jag känner också att jag är mycket iväg på olika mycket besök hos mvc och vårdcentralen men det är ju inget mot dig?så förstår vad du menar. Hihi, rapportera bisyssla hade ju varit något.
@melsson Ja det är planen! :) Brösten har absolut inte blivit större men märker skillnad på bröstvårtorna. Har också börjat få ont i brösten då och då (ofta på kvällarna) men det är det. Jag går in i vecka 35 nu så tänker att jag snart kan börja handmjölka. Lovar att rapportera hur det går. När har du tänkt börja?
@Vickan31 En del märker ingen skillnad förrän bebisen kommer men de flesta kan ju amma ändå. Men jag hade sett fram emot lite större bröst, haha. Skönt att du kan jobba mer hemifrån även om det låter jobbigt med dagliga avstämningar. Man hade ju önskat att de hade lite mer tilltro till en i de lägena. Så var det under pandemin..då hade vi också det. Hoppas de släpper på det framöver! Ta hand om dig! Vi börjar bli mer och mer förberedda. Har köpt/fixat det mesta nu som vi vill innan bebis kommer. Men jag har mycket mer jag vill läsa på om. Har både en bok om amning och Föda utan rädsla liggandes på sängbordet. :)