Vi som till slut blev gravida med IVF
jag å bebis på ena sidan å min sambo på andra 😂
har också en sån nedsmord Crib, men där ligger mest blöjor😂
har försökt få han å sova där, men inte funkat än?
Nu är min lilla kille här 😍🥰
Allt har gått kanon - även fast han låg på -15% i tillväxt vid sista UL så kom det ut en 3kgs bebis.
Kejsarsnittet gick hur bra som helst också - jag kunde åka hem redan dagen efter och visst har det gjort ont men inte i närheten av vad jag trodde det skulle göra. Man fick också rejält med smärtlindrig så man kunde vara med bebis hur mycket som helst utan att tänka på smärtan. Det var mest lite märkligt att komma på fötter igen efter spinalbedövningen haha de släppte dock på bara några timmar.
Om det är någon som funderar på snitt men är rädda - var inte det, en sån häftig upplevelse och inte alls jobbigt/ svårt.
Jag tänkte absolut inte samsova innan men vi har landat där och sängen den står tom även här haha
Jag har inte läst igenom alla inlägg - är det någon mer som fått eller som det börjar närma sig för? Hur har det gått för Zaro - någon som vet ?
Många kramar till er alla! ❤️
Stort grattis Noelani!! 😍 Låter ju toppen med allt, vad härligt att höra! Och skönt att höra din positiva upplevelse kring kejsarsnittet, kan ev behöva bli det för oss också så det känns bra att höra.