Antagning VT2024
Här kan vi som sökt till universitet inför vårterminen 2024 samlas och följas åt vid antagningen :)
Imorgon den 11 dec kommer första antagningsbeskedet.
Hur många (mer än jag själv) väntar ivrigt? 😬
Här kan vi som sökt till universitet inför vårterminen 2024 samlas och följas åt vid antagningen :)
Imorgon den 11 dec kommer första antagningsbeskedet.
Hur många (mer än jag själv) väntar ivrigt? 😬
Är det nån som vet/hört något om hur ofta reservplatserna uppdateras? Eller gör dom det kanske först efter den 18 dec?
Är det nån som vet/hört något om hur ofta reservplatserna uppdateras? Eller gör dom det kanske först efter den 18 dec?
Jag kom in, Karolinska institute. Sjuksköterska programmet.
Jag hamnade som reserv. helt ok reservplats men är inte jättemånga platser i urvalsgruppen jag är med i (17 antagna står det)
Jaaaa jag håller med.
Jag har en provanställning just nu också med 1 månads uppsägningstid, så vill verkligen i så fall komma in senast i urval 2. Då blir jag ?fri? precis till kursstart
Jag var på reserv 23 efter urval 1, är nu på reserv 8 efter urval 2. Hoppas hoppas att det kan gå ändå, men känns svårt ändå.. man får väl ingen mer uppdatering kring reservplats förrän man får besked att man kommit in? vet någon hur det går till, får man ett mejl, samtal eller liknande?
Jag kom in!! 😃
Hade reservplats 25 (BII) efter första urvalet
Jag kom in!! 😃
Hade reservplats 25 (BII) efter första urvalet