-
Och då kan det bli till eran nackdelAnonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:47:48 följande:Varför har du så svårt att acceptera att det ser olika ut för alla? För vissa krävs det en större ansträngning.
-
Du ifrågasätter mig bara när Gurksoppa själv tog upp att det skulle vara likadant för andra, att de måste också göra något.Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 20:47:48 följande:Varför har du så svårt att acceptera att det ser olika ut för alla? För vissa krävs det en större ansträngning.
-
Finns kvinnor som har one night stand utan att de gjort något mer extra för det.Anonym (Tim) skrev 2023-12-13 20:43:48 följande:
Ja ALLA måste göra något extra dör att få sex (förutom två askåta nymfomaner som träffar på varandra).
Jag har inte legat med min sambo på två månader nu. Vi har det skakigt i relationen med mycket jobb, lite tråkigheter som inträgffat samt småbarn. Om det ska finnas minsta möjlighet till ligg så behöver vi tid, uppvakta varandra, närvaro och samtal. Ja hitta tillbaka till närheten. Sex är inget som bara serveras- det är resultatet av det slit och engagemang du lägger på relationen.
Jag har alltid haft lätt att attrahera kvinnor men jag har aldrig upplevt att kvinnor gett sig till mig utan att jag behövt lägga en massa tid och engagemang på dem.
Män och kvinnor är olika. Män kan ha sex med en kvinna bara för att få tömma. Kvinnor kräver ofta djupare band. Samhörighet och att känna sig utvalda.
Om din önskan är att få fri tillfång till sex utan egagemang eller slit- då bör du dejta män istället.
-
Och vissa personer har egenskaper som de föddes med.Anonym (Tim) skrev 2023-12-13 20:43:48 följande:
Ja ALLA måste göra något extra dör att få sex (förutom två askåta nymfomaner som träffar på varandra).
Jag har inte legat med min sambo på två månader nu. Vi har det skakigt i relationen med mycket jobb, lite tråkigheter som inträgffat samt småbarn. Om det ska finnas minsta möjlighet till ligg så behöver vi tid, uppvakta varandra, närvaro och samtal. Ja hitta tillbaka till närheten. Sex är inget som bara serveras- det är resultatet av det slit och engagemang du lägger på relationen.
Jag har alltid haft lätt att attrahera kvinnor men jag har aldrig upplevt att kvinnor gett sig till mig utan att jag behövt lägga en massa tid och engagemang på dem.
Män och kvinnor är olika. Män kan ha sex med en kvinna bara för att få tömma. Kvinnor kräver ofta djupare band. Samhörighet och att känna sig utvalda.
Om din önskan är att få fri tillfång till sex utan egagemang eller slit- då bör du dejta män istället.
-
Jag svarade på påståendet att alla personer skulle behöva göra något extra.Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 21:22:39 följande:
Det vet du ingenting om. Finns både män och kvinnor som är oemotståndligt attraktiva.
Betyder inte att du ska få tillgång till sex bara för att andra sysslar med det, eller har enkelt att ragga.
Sex är ingenting som fördelas rättvist mellan människor. Varför har du svårt att acceptera det faktumet?
-
Att situationen ändras för er.Gurksoppa skrev 2023-12-13 21:41:39 följande:På vilket sätt är lagligt sex med samtycke till nackdel för någon?
-
Det kan bli orättvist till eran nackdelAnonym (Derp) skrev 2023-12-13 21:22:39 följande:
Det vet du ingenting om. Finns både män och kvinnor som är oemotståndligt attraktiva.
Betyder inte att du ska få tillgång till sex bara för att andra sysslar med det, eller har enkelt att ragga.
Sex är ingenting som fördelas rättvist mellan människor. Varför har du svårt att acceptera det faktumet?
-
Och du väljer att ge kritik när det passar dig bra.Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 21:22:39 följande:
Du ger inte kritik när hen sa att alla personer måste göra något extra. -
Och jag sa bara hur det är och du ger kritik bara mot mig.Anonym (Derp) skrev 2023-12-13 21:22:39 följande:
-
I så fall hade du kritiserat personen som sa att sex är inte rättvistGurksoppa skrev 2023-12-14 20:22:06 följande:På vilket sätt kan lagligt sex med samtycke någonsin bli orättvist? vill du att olagligt sex ska bli legalt? eller vill du upphäva samtyckeslagen? fruktansvärt obehagliga åsikter