Inlägg från: Anonym (Derp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Derp)

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:13:44 följande:
    Det blir "svårt" för i naturen finns det inte hus och lägenheter 
    Kvinnor och män brukar normalt inte springa runt nakna i naturen och käka äpplen
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:15:28 följande:
    Hur menar du nu?
    Precis det det står.
     Du gnäller och klagar. Du vill ha sex, du vill uppfinna ett piller så kvinnor går med på att ha sex med dig. Du är helt osympatisk men kräver andras sympatier. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-11 17:37:28 följande:
    Han kanske vill ha någon som vill ha honom för den han är? 

Jag vill vinna på lotto. 

Jag kanske ska förvänta mig att någon uppfinner ett piller till lottokonstruktörerna så mitt behov blir tillfredsställt?

Eller acceptera att chansen inte är så stor.

• Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 15:02:38 följande:
    Vilka fler grupper saknar du sympati för?

flyktingar?
    ofrivilligt barnlösa?
    sjukskrivna?
    arbetslösa?
    lågutbildade?
    politiker?
    tjänstemän?
    sovialtjänsten?
    samhället i stort?

Eller är det kanske så att din brist på sympati endast sträcker sig till att gälla män i allmänhet?
    Menar du att sympatier ska man automatiskt få om någon har tårar i ögonen? Allt beror på situationen. Jag känner betydligt mer sympatier för människor som flytt från krig och fattigdom än män som inte får knulla tillräckligt mycket för dom.

Du försöker få det att låta som att män i allmänhet är offer för att de inte får tillräckligt med sympatier. Men att alla andra grupper får det. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 18:30:18 följande:
    Det har jag väl aldrig sagt? Det är din egen tolkning, och den kan bara du själv styra över. 
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 15:02:38 följande:
    Vilka fler grupper saknar du sympati för?

flyktingar?
    ofrivilligt barnlösa?
    sjukskrivna?
    arbetslösa?
    lågutbildade?
    politiker?
    tjänstemän?
    sovialtjänsten?
    samhället i stort?

Eller är det kanske så att din brist på sympati endast sträcker sig till att gälla män i allmänhet?

Män i allmänhet är inte offer. Som sagt: Du försöker få det att låta som att män i allmänhet är offer för att de inte får tillräckligt med sympatier. Men att alla andra grupper får det. 

Har du själv förresten inte större sympatier för folk som flyr från krig och våld än män som inte får knulla så mycket de vill?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 18:45:12 följande:
    Återigen så är det en tolkning som du själv gör, inget som jag faktiskt har skrivit. Och dina tolkningar är inget som jag kan ta ansvar för. 
    Tycker du män i allmänhet är offer?

Och tycker du att det är lika synd om män som inte får knulla så mycket de vill och flyktingar som flyr från krig och våld?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 18:59:15 följande:
    Och svaret på båda dina frågor är: nej.

Varför tar du upp flyktingar som exempel isf? Hur kan det vara jämförbart?

Och varför tar du upp att du anser att någon är osympatisk mot män i allmänhet, om du nu inte tycker själv att män i allmänhet ska behandla som offer.

• Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 19:01:24 följande:
    Tycker du själv i allmänhet att kvinnor är offer i alla situationer?
    Jag har inte ens skrivit något i närheten av det. Världen är inte ett jävla könskrig.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Mata inte) skrev 2023-12-13 19:13:53 följande:
    Frågan var inte ens ställd till dig personligen. Men du såg en chans att skapa lite drama genom dina medvetna vantolkningar. Nu skiter jag i detta, du får rikta ditt personliga hat mot någon annan som förhoppningsvis orkar lyssna en liten stund. Lycka till
    Så du menar att du är ett "offer" som blir "hatad" på Sen så har DU mage att snacka om vantolkningar.
    fy fan.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-13 20:30:18 följande:
    Till dig själv. 
    Och om det inte kommer gratis sex så borde det innebära att alla personer måste göra något extra för att få sex. 
    Vissa personer behöver inte göra något för att andra personer ska bli intresserade i dom. 
    Försöker du skapa ett regelverk för hur folk attraheras av andra?
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?