Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Anonym (Ann) skrev 2023-12-07 10:00:24 följande:

För män som inte skulle på kvinnor för att de inte lyckas träffa någon så hyser jag stor sympati. Det måste vara en fruktansvärd känsla att aldrig hitta någon som vill vara intim med en, aldrig hitta någon att älska. Har genom åren chattat med flera sådana och har även träffat ett par stycken som jag sedan blivit god vän med. En av dem har till slut lyckats hitta en tjej och jag kommer ihåg att jag kände tårarna rinna av glädje när jag hörde det. 
    Men med men som anser att sex är en rättighet eller att kvinnor bär skuld som inte vill ligga med dem, not so much.

Sådana kvinnor är det inte gott om. All heder till dig.
  • Anonym (L)
    Anonym (t) skrev 2023-12-07 14:26:46 följande:

Jämföra sex med barn // Kyss ah nivån

Att aldrig uppleva sex innebär också att man aldrig fått uppleva kärlek och intimitet med en partner heller.
  • Anonym (L)
    Anonym (t) skrev 2023-12-07 14:32:39 följande:
    suck......
    Vad exakt är det du suckar över?
  • Anonym (L)
    Anonym (t) skrev 2023-12-07 16:12:00 följande:
    Att svaret inte var ett dugg relevant
    Då har vi olika syn på det.
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:14:07 följande:
    Varför brukar du sympatisera med hatiska inlägg?
    mari123 skrev 2023-12-08 12:36:59 följande:

Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar! 

Anonym (Nej) skrev 2023-12-07 19:39:27 följande:

Inte för de som hänger härinne iallafall. Vedervärdiga typer som startar osmakliga sextrådar, förstör forumet, pratar snusk och häver ur sig anklagelser mot kvinnor om vartannat.

Finns absolut ingenting att respektera eller tycka synd om för såna grisiga låga typer. 

Läs anonym(Ann)s, Anonym(Mymlan)s och Anonym(Igen)s inlägg. Förhoppningsvis kan ni ta till er något.
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:43:13 följande:
    Vad pratar du om? Förklara hur jag är hatisk?
    Skrev jag att du var hatisk?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:46:15 följande:
    Därför frågar jag också vad du menar? Du uppfattar mig på något sätt tydligen.
    Har du läst inläggen jag syftade till?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:49:27 följande:
    Du citerade mig där jag frågade någon varför denne sympatiserar med hatiska inlägg.
    Du hänvisade mig till ett inlägg som sympatiserar med män som vill ha sex men inte får det.

Förklara vad du menar.
    Ok, jag var otydlig där, jag valde varsitt inlägg från er 3 för att jag ville uppmärksamma er på de inlägg jag refererade till. Det var inte nödvändigtvis just det jag citerade som var mest relevant. 
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 17:01:34 följande:
    Jag står fortfarande för min åsikt, vilket är:

"Sex borde ingen kunna ta för givet. Det handlar ju om andra människors samtycke. Har därför svårt att empatisera. Känner mig provocerad när vissa på forumet gnäller och tycker det är andras ansvar att ge dom sex.

Jag kan däremot förstå och empatisera med folk som känner ensamhet."

Vad anser du om det som de 3 kvinnor jag refererade till skrev?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 17:15:10 följande:
    Det har jag ingen åsikt om. Det borde du rimligtvis fråga dom om. Hur vet du att det är kvinnor förresten? Handlar det om dina egna fördomar?
    Vadan denna undertrycka aggressivitet? Vilka fördomar syftar du på?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 17:34:45 följande:
    Förklara aggressiviteten.

Fördomar om att de tre kvinnorna du talar om är kvinnor. Tydligen så är jag inräknad bland dessa tre, och jag är man.
    Hur vet jag att du är man och inte kvinna? 
    Är det en fördom att dessa tre är kvinnor som de utger sig för? Vad är fördomen i så fall? Att det finns empatiska kvinnor?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 18:14:49 följande:
    Vilka tre snackar du om? Tydligen så är jag en av dessa tre kvinnorna. Vad du fördomsfullt tror om mig struntar jag faktiskt i. Jag har ju berättat att jag är en man. Du kopplar tydligen ihop vissa åsikter med kön. Jag är inte den enda mannen här (enligt undersökningen) som inte känner empati för trådens ämne. Huruvida de andra två är kvinnor eller inte vet varken du eller jag.

Varför berättar du inte vad det är som gör att du tolkar mina inlägg som aggressiva?
    Jag har aldrig refererat till dig som kvinna, vad har du fått det ifrån? De enda jag refererat till som kvinnor är Anonym(Ann), Anonym(Mymlan) och Anonym(Igen). Antar att du inte är någon av dem?
  • Anonym (L)
    Anonym (Har_väl_mer) skrev 2023-12-08 18:58:04 följande:
    Du är en av de mest empatiska personerna på forumet och det ska du ha all cred för!
    Kan bara instämma!! Eurydike är bokstavligen en av forumets änglar.
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 19:04:30 följande:

Kan kan ju citera vilka 3 du pratar om:
    "Ok, jag var otydlig där, jag valde varsitt inlägg från er 3 för att jag ville uppmärksamma er på de inlägg jag refererade till. Det var inte nödvändigtvis just det jag citerade som var mest relevant. "

Och var refererar jag till er 3 som kvinnor?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 19:27:37 följande:
    Du vet ingenting om könet bakom ett nick. Du antar däremot baserat på dina egna fördomar.

Varför kan du inte förklara varför du anser mig vara aggressiv? 

Så du blev svarslös? Du sitter alltså och killgissar att jag relaterar till er som kvinnor? 

I  nästan vartenda av dina inlägg finns en undertryckt aggression, du är förmodligen hemmablind som inte noterar det själv, vilket inte är konstig, hemmablind blir de flesta.

• Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 19:38:09 följande:
    Det är ju bara en känsla du har. Förklara aggressiviteten. Det du skriver är förolämpande och taget ur luften. Varför? 
    Ja du ansåg till exempel att jag hade fördomar, men som jag fattar det baserades det på att jag skulle relaterat till dig som kvinna. Vilket inte var annat än en killgissning från din sida. Kanske baserat på en fördom från din sida?
    Att du inte kunde medge att du hade fel med att jag relaterade dig och 2 som kvinnor är heller inte särskilt smickrande.
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 21:16:15 följande:
    Du är fördomsfull. Du uppfattar att det ligger ett kön bakom utan att veta något om vare sig mig eller andra.

Det är däremot inte aggressivt. 
    Nu ljuger du och gör bort dig inför hela FL. Vem som helst i denna tråd kan se att jag aldrig refererat till dig eller någon av de 3 jag citerade till något kön alls. Jag har hänvisat tre andra som kvinnor. Alla som trycker Visa Endast på mina inlägg kan se att detta stämmer.
    Att du går i försvar och sedan i ett patetiskt motangrepp där du påstår att jag relaterat dig till visst kön vilket vi redan visat att jag inte gjort gör att jag accepterar ditt påstående att du är man.
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 21:50:31 följande:
    Du fortsätter ju med dina fördomar om mig. Ändå så kallar du MIG för aggressiv.
    Vet du ens vad ordet fördom betyder? Har du inte gjort bort dig tillräckligt ikväll? 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (L)
    Fiona M skrev 2024-01-01 14:36:31 följande:
    Vilken hjälp för att ha ett sexliv vill du ha från samhället?
    Jag har frågat honom flera gånger och han har aldrig svarat.
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?