IVF/ICSI 2024
Ja, det är svårt att inte känna orättvisa. Har bekanta som lyckats bli gravida enkelt trots relativt "ohälsosamt" leverne men hårt festande och liknande. Själv får jag numer ångest av att äta godis ibland och tror det ska påverka. Suck. Det kanske bara egentligen visar på att man råkar vara på fel sida statistiken. Men då borde det å andra sidan snart bli vår tur :)
Ja, jag har också träffat lite olika och min ordinarie läkare har varit bäst hittills haha. Hoppas det gick bra på ultraljudet idag! <3 Hur mår du nu?
Känner verkligen igen mig i det du skriver. Jag tänker mig för både en och två gånger innan jag unnar mig något "onyttigt" numera. Men tycker samtidigt man måste ska få äta lite godis utan ångest. I det stora hela tror jag inte det gör så mycket, särskilt om man redan har begränsat sig jämfört med innan <3
Ultraljudet gick bra, tack! :) Vi blev inbokade på äggplock imorgon bitti, känns väldigt nervöst. Fick ingen information om hur många ägg som ser ut att vara tillräckligt stora nu. Men jag fick en spruta suprefact istället för ovitrelle för att minska risken för överstimulering. Mår generellt bra, men känner mig tung och är ganska öm och svullen över mage, särskilt brösten ömmar oerhört. Så nu vill jag bara att de ska ut.