IVF/ICSI 2024
Hur går det för dig idag Smörblomman24? Hoppas att mensen håller sig borta
Hur går det för dig idag Smörblomman24? Hoppas att mensen håller sig borta
Vad bra Tänkte på dig under dagen! Hoppas att det fortsätter så
Ingen mens här heller. Magen är dock uppblåst och jag mådde lite illa under dagen men jag är också väldigt bra på att inbilla mig saker
Hej!
Tanken är att vi ska börja nu i januari. Känner mig rädd och tänker att det inte kommer funka. Känner mig hopplös och värdelös.
Vad gullig du är!
Det låter lovande?! Jag är också expert på att inbilla mig, nu mer än någonsin. Men nu närmar du dig verkligen testdag! Ihhh inga andra känningar?
Jag fick hem tidiga tester från apotea (beställde i panik igår) men ska hålla mig nu tills testdagen! Så jäkla svårt bara...
Vi har försökt i många år. Först var jag avslappnad och vi tog bort preventivmedel och tänkte att det blev när det blev, ingenting hände. Sen hade jag lite halvkoll på ägglossning, ingenting hände, sen nu stenkoll och ingenting händer. Vi har kanske hållit på i 5-6 år mer eller mindre intensivt. De hittar inget fel mer än min ålder. Fyller 38, så nu blir det ivf. Är så jäkla trött på att ha sex efter planering.
Nej håll dig - tycker jag! Bara två ynka dagar kvar. Så spännande! :D
Jag bad min kille gömma mina tester, så man inte råkar få någon anfall och springer och testar i panik. Så nu har jag inget val, testdagen får bli den 2/1 fortfarande ingen mens här.
Idag säger NC att jag behöver ta ett graviditetstest. Jag tror faktiskt att jag tar ett imorgon bitti innan jag åker till jobbet då min man säger att han inte vill vänta till 2/1 Igår kollade jag vilka tester jag har hemma. Inga testa tidig tester men det borde vara okej att testa med en vanlig? Hur mår du idag Smörblomman24?
Hoppas att det är biverkan av progesteron! Du har ju haft samma tidigare. Har du några andra symtom?
Jag tror jag mår illa då och då och sover dåligt. Tempen har inte gått ner i alla fall.
Det låter ju bra! Hoppas du plussar snart!
Jag jobbar ju de här dagarna och ville inte ta test imorgon bitti då jag har så lite tid innan jag ska iväg och jobba. Så jag tog ikväll. Urinen var utspädd men jag tror att jag ser ett streck Ska testa imorgon också för att vara säker
Tack! Jag hoppas också att det går bra för dig Bara några dagar kvar till testdagen
Har faktiskt inte mått illa nu på kvällen. Det stack till dock flera gånger i magen och man blir mätt så fort på något sätt. Magen är också väldigt uppblåst. Känner inget speciellt i brösten
Gott nytt år till er!
Ja, jag tog ett nytt test. Tror inte strecket blev tydligare? Får kanske ta ett nytt test imorgon eller om ett par dagar.
Det är så nära testdagen nu Smörblomman24 Håller tummarna för dig!
Pieohmy: vad roligt! Det är kanske för tidigt att testa? Jag har ju korta cykler och testade 6 dagar efter min förväntade mensdag. Tycker absolut du har en chans!
Åh nej :( var det mensen Smörblomman24?
Det är inte så mycket illamående nu. Brösten är lite öm bara.
Så tråkigt :( jag hade en väldigt bra känsla för dig. Det finns dock ett litet hopp kvar eller hur?
Jag kommer att hålla tummarna för dig nästa gång om det inte blir något nu. Visst kan ni göra återinsättning i nästa cykel?
Jag förstår att det känns kört
Visst behöver du inte betala för IVF? Skönt att ha ett par blastocyter kvar i frysen. Håller tummarna att det blir din tur nästa gång.
Jag ska ta ett nytt test ikväll. Får se vad det visar.
Hej Smörblomman24,
Vad tråkigt att det inte blev något den här gången. Jag håller tummarna för dig nästa gång. Det ser väldigt bra ut för dig statistik mässigt. Jag vet inte om du har sett den här statistiken? www.linne.se/resultat/ Och som sagt bättre prognos för FET.
Jag mår bra faktiskt. Inga symtom förutom ömma bröst och att jag är hungrig ofta. Pratade med cvl idag och bokade tidigt ultraljud.
Pieohmy, jag är ledsen att det inte blev något för dig den här gången. Kan inte ens föreställa mig hur besviken man blir. Har ni något kvar i frysen?
Skickar kramar till er båda