Grunkemoj skrev 2024-04-17 21:06:36 följande:
Tack :) är så fruktansvärt nojig eftersom jag aldrig gått längre än till vecka 6. Så varje dag utan blödning känns som en seger. Helt sjuka känslor verkligen.
har haft mer ont idag och varit väldigt trött, så vi får se hur det artar sig.
Vi har genomgått tre sprutomgångar. Första omgången blev det ingenting alls. Andra gången återföring av 2dagars men inget till frysen. Eftersom vi inte fått något till frysen någon av gångerna ville läkarna återföra två, vilket vi var ok med. Vi har alltid fått göra icse och inte ivf också.
men den här gången, när vi återfört två st av 7, visar det sig att vi dessutom fått två till frysen Så nu är vi lite extra hoppfulla över att det ska gå vägen såklart.
går på progesteron nu med. Vet inte när jag ska sluta med det. Har inte fått något besked, får väl höra mig för.
hoppas verkligen att ni lyckas!
var går ni på behandling?
Jag förstår verkligen nojigheten och känslan av seger varje dag! Håller tummarna för er nu!!! Det låter ju lovande att du är trött och hoppas det onda är växtvärk 🥰
Ok. Tack för att du delar med dig!
Har inte gjort icse men till mig sa dom att fortsätta med progesteron tills första ultraljudet har jag för mig. Vi kom ju inte så långt, så jag minns inte riktigt. Den här gången kör vi inte progesteron.
Tack! Svårt att inte vara lite orolig, men håller tummarna att det går bra! Har plussat tidigare i veckan så något finns där. Hoppas bara det håller sig kvar. Har testdag på söndag så ska testa imorgon och ringa in då och meddela. 😍
Vi går på sophiahemmet i sthlm. Ni då?