• masss

IVF/ICSI 2024

Det var tvärtom för mig. Fick gå ner i dosen menopur då jag hade över 20 äggblåsor på ena sidan. Jag hade huvudvärk i början sen försvann den och var lite svullen innan ägguttaget men inga andra symtom Glad var det besvärligt för dig? 

Igår fick jag finnar på hakan och idag gick tempen ner. inga bra tecken Obestämd Får se om mensen kommer idag. Hoppas inte. Undrar hur mycket progesteron förlänger lutealfasen..
    Hur mår du idag? 

• masss

Måste vara så jobbigt för dig med sprutorna Förvånad Jag måste erkänna att det var lite jobbigt för mig med fast jag är sjuksköterska och gör det dagligen på andra. Men det blir ändå annorlunda när man gör det på sig själv Glad
    Ja, vad intressant hur olika vi reagerar på stimulering. Trots stora antal blåsor så fick de ut 7 ägg. Sex kunde befruktas och fem kunde de frysa. En använde vi nu. Ja skönt att veta att det finns några kvar i frysen.

Har aldrig hört om appen! Ser väldigt bra ut! Har laddat ner den men det var knepigt med inställningar. Fick du betala för den eller använder du gratis version? 

Vad jobbigt med migrän Obestämd hoppas du får hjälp imorgon!
    Själv är jag väldigt irriterad på allt och alla. Måste vara progesteron. Och flytningar är som när man har ägglossning. Konstigt. Inga andra symtom. 

• masss

Vad bra att din sambo kunde hjälpa till med sprutor Glad
    29e? Jag har 31/12 som min testdag. Jag vet faktiskt inte Glad Jag tänkte det har inte gått så många dagar ännu. Jag är på dag 32 och ägglossningen var 21. Så egentligen är mensen kanske inte sen ännu. Jag brukar ha 23-27 dagar cykel, 95% ligger den på 25 dagar. Nu var ägglossningen sen. Hur ligger du till? 

• masss

Nej precis Glad inte så många dagar kvar
    Nice! Då är vi på samma dag i cykeln Glad Men jag hade ägglossning senare 15/12. Det ser väldigt bra ut för dig Glad Tänkte du testa innan din testdag? 

• masss