• masss

IVF/ICSI 2024

Det var tvärtom för mig. Fick gå ner i dosen menopur då jag hade över 20 äggblåsor på ena sidan. Jag hade huvudvärk i början sen försvann den och var lite svullen innan ägguttaget men inga andra symtom Glad var det besvärligt för dig? 

Igår fick jag finnar på hakan och idag gick tempen ner. inga bra tecken Obestämd Får se om mensen kommer idag. Hoppas inte. Undrar hur mycket progesteron förlänger lutealfasen..
    Hur mår du idag? 

• masss

Måste vara så jobbigt för dig med sprutorna Förvånad Jag måste erkänna att det var lite jobbigt för mig med fast jag är sjuksköterska och gör det dagligen på andra. Men det blir ändå annorlunda när man gör det på sig själv Glad
    Ja, vad intressant hur olika vi reagerar på stimulering. Trots stora antal blåsor så fick de ut 7 ägg. Sex kunde befruktas och fem kunde de frysa. En använde vi nu. Ja skönt att veta att det finns några kvar i frysen.

Har aldrig hört om appen! Ser väldigt bra ut! Har laddat ner den men det var knepigt med inställningar. Fick du betala för den eller använder du gratis version? 

Vad jobbigt med migrän Obestämd hoppas du får hjälp imorgon!
    Själv är jag väldigt irriterad på allt och alla. Måste vara progesteron. Och flytningar är som när man har ägglossning. Konstigt. Inga andra symtom. 

• masss

Vad bra att din sambo kunde hjälpa till med sprutor Glad
    29e? Jag har 31/12 som min testdag. Jag vet faktiskt inte Glad Jag tänkte det har inte gått så många dagar ännu. Jag är på dag 32 och ägglossningen var 21. Så egentligen är mensen kanske inte sen ännu. Jag brukar ha 23-27 dagar cykel, 95% ligger den på 25 dagar. Nu var ägglossningen sen. Hur ligger du till? 

• masss

Nej precis Glad inte så många dagar kvar
    Nice! Då är vi på samma dag i cykeln Glad Men jag hade ägglossning senare 15/12. Det ser väldigt bra ut för dig Glad Tänkte du testa innan din testdag? 

• masss

Nej ingen mens här heller och tempen har gått upp igen. Intressant! Det känns som att jag också mår lite illa men törs inte lita på det då jag kände det många gånger innan. Var vaken halva natten och det var konstig känsla i magen. Svårt att beskriva Glad Hoppas det blir en dag till för oss utan mens Glad

• masss

Har du kvar känslan? Vad märkligt Glad mina ben domnar ju konstant under natten när jag ligger på sidan så jag sover alltid på ryggen. Men när de somnar så brukar det försvinna efter ett tag. Hmm.. har ej läst om det någonstans. Har haft dock patienter med det och det kan vara olika saker bakom som brist på kalcium men det måste ju ses i helheten och bedömas av läkaren så vågar inte säga något Glad men borde inte vara något allvarlig. Hoppas det försvinner under dagen! 

• masss

Nej Rynkar på näsan jag fick en liten blodfläck för tre dagar sedan men den var inte blandad med slem så det kändes som att det var bristning i slemhinnan eller något. Det kom inga fler blodfläckar. Jag hoppas att det inte är mensen Hjärta

• masss

Nej Rynkar på näsan det såg ju så lovande för dig! Jag kollade nu på FASS och det står att en av biverkningar av progesteron är vaginal blödning. Jag hoppas att det är det som du har nu och att det är för tidigt att testa Hjärta

• masss

Har du inga rosa flytningar idag? Det är ju jättebra Glad Mensen borde väl kommit om det var mensen? 

Tempen är fortsatt hög här och ingen mens så länge. 

• masss

Ja det tror jag absolut att du har chans! Och du har testdag om 5 dagar!

Jag brukar ju också kolla så Glad speciellt nu när man för in kapseln så kan man passa på och kolla Flört 

Jag hoppas också att vi får en dag till utan mens Drömmer

Svar på tråden IVF/ICSI 2024