• J000ssan

IVF/ICSI 2024

Är det någon här som testat progynon i samband med FET?
    vi ska testa det nästa gång, har innan kört på letrozol!
    ❤️

• J000ssan

Hej alla❤️

någon som gjort utredningen på fertilitet plus som kan dela med sig av vilka prover dem tog? Har tagit en del redan via rmc och vill se vilka jag inte tagit och om man kan lösa det via ngn privat klinik i Skåne ist!! 🙏🙏

• J000ssan
    EFW skrev 2024-09-18 14:45:30 följande:

Testdag och positivt ❤️ Är glad men mest orolig. Nu börjar väntan på vul som blir den 11/10. Hoppas hoppas att denna krabat är frisk och stannar. Vi längtar ju så!! 🥰❤️
    Hur går det för er andra som ruvar? 
    Sååååå underbart och se🙏❤️❤️❤️och så starka test! Ser lovande ut verkligen! Men förstår dig verkligen i hur du känner! Hoppas det går fort nu🙏🙏
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-10-03 07:51:22 följande:

Jag är så imponerade av er som kan låta bli att testa, själv testar jag ju till och med ut ovitrellen 😂 Och började hoppas på bebis sträck från ruvardag 5. 

Bara 13 dagar kvar nu då!! Håller tummarna stenhårt för er! ❤️

Hur går det för er andra i tråden? 

Inv mens på måndag och sen insättning denna cykel🙏❤️
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-10-03 10:43:19 följande:
    Åååå vad kul att det börjar närma sig!! 😍 Blir det en 5 dagars? 
    Ja:)🙌 ja nu jäklar🙏🙏
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-10-12 07:25:43 följande:
    Vad tråkigt att det inte blev något denna omgång ❤️ Vad skönt att ni ändå har en plan framåt och är på gång redan! Nu håller vi tummarna 🥰

Jag var på VUL i går och fick denna gång se en frisk graviditet med ett tickande hjärta 😍 Vi mätte hela 8+1 fast vi vet att vi var 7+6. Så nu är det bara att vänta till KUB och hålla tummarna att barnet är friskt. 
    Åhhh vad underbart🙏❤️❤️❤️vad gjorde annorlunda denna gång,?
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-10-13 07:35:22 följande:
    Tack! ❤️ Vi gjorde inget annorlunda denna gång utan det som hände sist var att jag fick ett Ma som upptäcktes på vul. 
    Åh okej🙏jag har haft 1 MA och 2 kemiska på rasen sista 2 insättningarna bara minus! Vi ska på kontroll på onsdag, känner mig dock bara så nere och rädd för ännu misslyckade! ❤️ FET 7 here we come 
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-10-14 06:43:01 följande:
    Ja man känner sig så misslyckad och nere när det händer. ❤️ Men alla som jag mött kring detta har varit väldigt noga med att påpeka att det är ägget som bestämmer och att det även vid icke ivf är vanligt att delningen slutar på grund av olika orsaker. 😊 

Så om det inte finns nån annan medicinska orsak som tex för aktivt imunförsvar är det bara att vänta in det där guldägget 🥰 Håller tummarna för dig!! ❤️
    Okej, tack för peppen❤️❤️

vi har inte kollat just immunförsvaret, bor i Skåne så bestämt om det inte går nu att vi tar oss till Stockholm och fertilitet Plus och kollar upp det! Blir bara helt galet med alla resor för dropp men kan de hjälpa så är det värt det❤️
  • J000ssan
    Hej alla fina tjejer❤️
    idag gjorde vi FET av fin blastocyst! Testat progynon denna gång bara för och göra något annorlunda🙏
    testdag 4/11! Låt tiden gå fort🙏
  • J000ssan
    RH93 skrev 2024-10-23 16:10:45 följande:
    Håller tummarna att det går bra 🙏 vad är progynon och i vilket syfte tar man det? 😊
    Tack 🙏 dålig koll haha men ett östrogen som bygger upp slemhinnan, så man kollar inte ägglossning utan mäter slemhinnan på kontroll sen en vecka efter gör man återföring! Tror egentligen det är för dem som inte har ägglossning men läkaren sa vi kan prova bara för att göra ngt annorlunda! Man äter det sen till v 9 precis som prgestoronet! ❤️
Svar på tråden IVF/ICSI 2024