• Boobouboo

IVF/ICSI 2024

EB90 skrev 2024-11-10 10:45:07 följande:

Har precis tagit ett testa tidigt-test som var negativt, är på RD 9. Vid förra FET testade jag positivt på RD10 (blev MA sen), så det känns kört den här gången. 

Ni som gjort flera FET, behövde ni pausa en månad eller kunde ni göra nytt försök redan nästa cykel? Vi har fyra blasto i frysen och vill gärna prova igen så snart som möjligt.. även om jag nu är nojig att det är fel på alla vi har i frysen..

Jag testade också neg på RD 9 med blasto, inte vågat testa igen men är på RD 11 nu. Vågar man hoppas nått?

kör du ostimulerat? isf tror jag man kan köra på i nästa cykel!
  • Boobouboo
    EB90 skrev 2024-11-10 18:16:27 följande:
    Testade du också med testa tidigt-test? Säkert olika hur snabbt det ger utslag, så ge inte upp ❤️ jag har liiiite hopp fortfarande. 

Körde ostimulerat, gjorde du? Jag tar dock progesteron så mensen som borde komma imorgon kommer nog inte oavsett graviditet eller inte. Plus har lite ojämn cykel efter missfallet så är så svårt att veta.
    Testade med tidigt också. Ja vi får försöka behålla lite hopp till TD! ❤️ har dock noll känsla/symtom. Fick tidigt missfall i våras och då kände jag ändå av grav lite.

Har också gjort ostimulerat men med progesteron. Det är lite störigt att den håller upp mensen, hade nästan varit skönare att den kom med ett besked
  • Boobouboo
    Eulalia84 skrev 2024-11-10 20:36:51 följande:
    Boobouboo skrev 2024-11-10 15:34:02 följande:
    Jag testade också neg på RD 9 med blasto, inte vågat testa igen men är på RD 11 nu. Vågar man hoppas nått?

kör du ostimulerat? isf tror jag man kan köra på i nästa cykel!
    Det kan fortfarande slå om, vissa får ju inte plus förrän på testdagen. Jag håller tummarna för er❣️

Jag är också på RD 9 men inte vågat testa än och kommer nog vänta tills testdag om jag nu inte börja blöda innan dess förstås. Kan vara så att mensen dyker upp redan imorgon.

Jag tar inget progesteron så trodde denna ruvning skulle bli lättare, men haft värk och varit öm i magen sedan RD 3, men inte som mensvärk utan lite annorlunda och varit uppblåst. Vågar inte hoppas något alls, känns som det är för tidigt att ha sådana tydliga symtom redan från dag 3. Så jag tänker att det nog bara är någon annan magåkomma jag känner av. 

Blev inget för oss denna gång :( håller alla tummar för dig! ❤️ vi får köra på direkt i nästa cykel så det är skönt
Svar på tråden IVF/ICSI 2024