• Anonym (Saga23)

IVF/ICSI 2024

Hej alla ruvare och nu som plussat 😀
    Tycker ruvartiden känns så ensam så jag blev glad när jag hittade den här tråden. Jag är på RD5. satte in en 6-dagars i tisdags förra veckan. Tiden går verkligen i sniiiiiigelfart

• Anonym (Saga23)
    EFW skrev 2024-09-16 08:48:56 följande:
    Hej hej! Jag kan inte annat än att hålla med. Är så imponerad av alla som klarar av att inte tjuvstarta testandet. Själv är jag testoman 😂😂

Har du några symptom? 
    Haha jag är ingen testoman i vanliga fall men tog ett digitalt test som visade gravid!! 😳 Blev helt chockad. Är på RD6 så fortfarande tidigt men testade ändå för min mens är beräknad antingen idag, imorgon eller onsdag. När det gäller symptom så har jag inte haft nått, bara lite molande värk till och från såsom jag alltid brukar ha innan mens. Hoppas detta går vägen 🙏 
    hur mår du? har du symptom? 
  • Anonym (Saga23)
    Lina98 skrev 2024-12-02 08:21:17 följande:

ÄR HELT MÅLLÖS!!!!😭😭😭😭😭😭

JAG HAR PLUSSAT!!!!

För första gången i mitt liv har jag plussat. Kan inte förstå att jag skriver detta. Efter 2,5 års försök och 4e insättningen. Trodde aldrig att denna dagen skulle komma, är så jävla lycklig. 
    Är på ruvardag 7 idag. 

Jag håller tummarna för att det kommer gå för alla er andra som också kämpar. Det som känns omöjligt kan bli möjligt!!!❤️

Gud vad kul!! Grattis 😀
Svar på tråden IVF/ICSI 2024