• Anonym (Anonym)

IVF/ICSI 2024

Hej! 

Måste fråga en grej? Precis hemkommen från en insättning och noterade denna gång att embryot/blastocysten såg lite annorlunda ut än vad den gjort de tidigare gångerna? Man får ju alltid se det på skärmen innan de för tillbaka det och innan har embryona vi satt tillbaka sett lite grumliga ut inuti, men detta embryo hade som en mörk halvmåne/blobb i sig ute i kanten på nåt sätt? Man såg liksom tydligt en mörk grej iallafall, men det swishade förbi så fort så hann inte se det närmre.

Är det nån som känner igen detta? Vet inte om det är bra eller dåligt? Iofs har ju inget av de tre tidigare embryona funkat så hoppas på fjärde gången gillt nu då med detta som såg lite annorlunda ut?

• Anonym (Anonym)

Hej! 

Jag har gått på Gonal-f i en vecka nu och adderade Ganirelix i onsdags. Igår torsdag, fredag och idag lördag har jag dock upplevt ägglossningsflytningar? Nån som känner igen det trots att man tar Ganirelix? Är ju orolig att jag ska ägglossa ändå nu och fucka upp stimuleringen? 

• Anonym (Anonym)
    EFW skrev 2024-09-14 19:42:34 följande:
    Hej, Du behöver inte vara orolig det är olika hormon som skapar fertila flytningar och som triggar äl 😊
    Tack för svar, känner mig mycket lugnare nu Hjärta
Svar på tråden IVF/ICSI 2024