• Melrosiel

IVF/ICSI 2024

Hej alla,

Jag är ny i tråden, men varit ofrivilligt barnlös efter aktiva försök i snart 4 år. Vi började äntligen, efter mycket lång väntan, med IVF i våras. Efter en misslyckad ET blev jag gravid efter FET, men fick sen missfall i vecka 6. Jag hade ägglossning förra helgen och trodde att jag skulle få göra en ny FET denna vecka. Kliniken vi går till har haft sommarstängt, men när vi ringde i måndags fick vi veta att de bara öppnat för tidsbokning för nästa vecka och att inga läkare var på plats. Vi missade alltså vårt ?fönster? igen, och måste vänta ytterligare en månad. Jag är 37 år gammal.

Hur gör ni för att orka detta? Jag känner att tiden rinner iväg :(

• Melrosiel
    EFW skrev 2024-08-05 09:14:36 följande:

Välkommen 😊
    Tråkigt när man missar på grund av semesterstängt. Jag är i samma sits och blödde ut min ofrostiga grab vecka 8, var i 7+2 när det upptäcktes. Jag har nu precis haft en mens efter detta och hoppas att jag kan få göra FET denna cykel. Men min klinik har ff semesterstängt så vet ännu inte om det kommer gå. 

Men anledningen till att man fortsätter är nog för att alternativet inte känns speciellt lockande alls ❤️

Så är det ju, det är väl därför man fortsätter ❤️ Tack för stöd, och jag håller tummarna för att du får göra FET denna cykel!
  • Melrosiel

Låter som att vi är flera stycken här i samma fas nu! RD2 med en 5-dagars här. Testdag 12/9. Håller tummarna för er andra!

Svar på tråden IVF/ICSI 2024