Inlägg från: OlleSQ |Visa alla inlägg
  • OlleSQ

Hur får man klä sig i skolans Luciatåg?

Varför ens låta ungarna vara på TikTok? Det är ju 99.9% trash på det och kom inte med att dom andra låter sina barn vara där... Det pratas ju massvis om att vi skall ha koll på vad våra barn gör på nätet och man bara för att 73 miljarder flugor tycker bajs är gott så innebär ju inte det att man själv skall smaka.

• OlleSQ

Könsmusik är ju en egen genre och jag har absolut inget emot den. Den har sin plats som nagel i ögat på puritaner. Däremot så bör man ha uppnått en viss mognad för att förstå den.

Men jag tycker TS skall lyssna på den här som är i paritet med FruJuls alster och sen förklara för sin 11-åring vad texten i FruJuls låt verkligen betyder utan omskrivningar.

Översätt den helt enkelt till de mer vulgära orden så får vi se om 11-åringen verkligen tycker den är så kul och spännande längre.

• OlleSQ

Det är nog rätt vanligt att skolan faktiskt har en komplett uppsättning för eleverna. De tre skolorna som jag jobbat på hade det iaf. Så det var ingen som behövde köpa alls och ja det var olika storlekar så på det mesta dvs flera uppsättningar.

Svar på tråden Hur får man klä sig i skolans Luciatåg?