• Anonym (Spelare 142)

Vem vinner squid game the challenge?

Idag släpptes fyra nya avsnitt av Squid game the challenge och efter det senaste släppta avsnittet är det 3 spelare kvar. 
    Vem tror ni vinner och varför? Vem tycker ni är en värdig vinnare? 
    Här diskuterar vi allt som rör Squid game the challenge!

• Svar på tråden Vem vinner squid game the challenge?
  • Anonym (Moo)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 11:20:44 följande:
    De är ca 10 avsnitt kvar som inte har släppts ännu
    Hur kan de då vara endast TRE personer kvar?
  • Anonym (....)
    Anonym (Moo) skrev 2023-11-30 12:11:33 följande:
    Hur kan de då vara endast TRE personer kvar?
    Det är det inte. 
  • Anonym (Moo)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 12:20:53 följande:
    Det är det inte. 
    Är du på riktigt eller? Jag såg det ju IGÅR
  • Anonym (....)
    Anonym (Moo) skrev 2023-11-30 12:26:11 följande:
    //
    Ahhh...du är en av de som gått på student 😂 Jaja, inte lätt att se skillnaden alltid. Men du lär dig, tids nog. 
  • Anonym (Moo)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 12:31:52 följande:
    Ahhh...du är en av de som gått på student 😂 Jaja, inte lätt att se skillnaden alltid. Men du lär dig, tids nog. 
    Student?
  • Anonym (....)
    Anonym (Moo) skrev 2023-11-30 12:46:18 följande:
    Student?
    Stunt
  • Anonym (Moo)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 12:58:13 följande:
    Stunt
    Fattar inte ändå. Jag har kollat serien på Netflix 
    såg när svenska  Anna åkte ut.
    sen vad du pratar om har jag ingen aning om. 
  • Anonym (Moo)

Kan nån förklara 
    vad betyder gå på stunt?? 

• Anonym (....)
    Anonym (Moo) skrev 2023-11-30 14:05:24 följande:

Kan nån förklara 
    vad betyder gå på stunt?? 

Du gick på stuntet och trodde det var på riktigt
  • Anonym (Moo)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 14:09:05 följande:
    Det är ju en reality ?jag vet att de inte är på riktigt.men har fortfarande sett alla avsnitt utom det sista som släpps 6 dec
  • Anonym (Spelare 142)
    Anonym (....) skrev 2023-11-30 14:09:05 följande:
    Du tror att de gör en plottwist igen där gamla spelare kommer tillbaka? Inte omöjligt! 
  • Anonym (Moo)
    Anonym (Spelare 142) skrev 2023-11-30 15:49:04 följande:
    Du tror att de gör en plottwist igen där gamla spelare kommer tillbaka? Inte omöjligt! 
    jag fattar ingenting vad ni pratar om här?.
  • Kvinna 1980

Kvinnan (nr 287) är på sätt och vis en värdig vinnare eftersom hon med sitt  beräknande sätt verkligen har lyckats med det hon har föresatt sig. Jag tycker inte om henne eftersom hon bedrar de människor som hon högst medvetet har manipulerat till att tro att hon är deras vän. Andra deltagare med samma taktik har genomskådats i tidigare skeenden och karma har bitit dem i rumpan, men det gäller inte Mai (deltagare 287). Det har verkligen varit intressant att följa henne

Dock måste jag säga att jag hejar på de två killarna som är kvar. Båda är sympatiska och jag unnar dem vinsten. Kanske känns det lite mer slumpmässigt att det blev just dessa två killar kvar i slutet, men där kan jag ha fel. Deras taktik att ligga lågt och undvika konflikter har ju också bidragit till att de inte blivit eliminerade av andra spelare.

Hur som helst är det nr 287 som gjort starkast avtryck av de tre och det är henne jag kommer att minnas i efterhand.

Heja killarna!
    Min gissning är att den långhårige utan skägg vinner. Jag upplever att han har setts mer i bild under programmet än "skägget", eller jag har åtminstone bättre koll på vem han är. Det kanske är en hint om tävlingens utgång... vad vet jag? 

Ps. Egentligen önskade jag att sonen till den gamla mamman skulle vinna, men han är ju utslagen. Både mor och son var jätteduktiga och det var fint att se dem kämpa tillsammans DS

Svar på tråden Vem vinner squid game the challenge?