Jag fattar inte varför jag inte har vänner
Jag är bara 20 år, har börjat gå på universitet i augusti. Alla sa till mig att folk här ska vara mognare och mer accepterande men så var såklart ej fallet för mig. Jag blir inte accepterad i min nya klass, folk springer iväg eller ignorerar mig när jag försöker starta en konversation. När jag i sin tur försöker skaffa vänner utanför klassen så blir jag ghostad av dem (även fast de sa att de tycker jag är jätterolig) och sen träffar dem aldrig igen. Hela grundskolan har jag inte haft en enda vän. I gymnasiet hade jag en kompisgrupp som kickade mig så fort som efter ett år, pga att dr tyckte jag var för tyst. Online håller alla också på att bara lämna och lämna mig, varje person av anledningar som jag inte ens visste om. En tycker jag är för öppen, en annan att jag är för stängd, och även om jag fixar ett misstag så kommer det ändå nya misstag så länge en ny person kommer nära mig, som jag inte vet om och som orsakar att denna person också lämnar mig efter några månader utan en varning. Jag vet verkligen inte vad jag gör fel. Jag försökte ändra mig på alla möjliga sätt men folk hittar ändå saker att inte gilla om mig, eller så ignorerar de mig och skapar en distans av anledningar som jag inte vet. Jag har försökt skaffa hobbies och joina klubbar men även där har jag endast haft bekanta och INGEN ville komma närmare mig (om inte den personen blev kär i mig). Det är så orättvist att jag aldrig får ha kul i livet endast pga att ingen person i världen vill vara med mig