Inlägg från: Anonym (Manshora) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Manshora)

    Du man, till vilket pris skulle du kunna tänka att sälja din för?

    Jag tänker mig dig man som inte har några psykiska problem, som har någon ekonomiskt knipa eller har något drogmissbruk. Hur mycket pengar skulle du kräva för att sälja sex till en kvinna du inte är attraherad av? Du kan givetvis neka kvinnor som är ofräscha, överviktiga eller luktar illa.

  • Svar på tråden Du man, till vilket pris skulle du kunna tänka att sälja din för?
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (Kk) skrev 2023-11-24 23:23:44 följande:
    Är du en Snålis?
    Hur mycket skulle du själv kräva?
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (V) skrev 2023-11-25 19:41:47 följande:

    Frågan är ju felställd eftersom de flesta som säljer sex inte kan neka oattraktiva, överviktiga eller ohygieniska.

    Så frågan borde väl snarare vara vad de skulle ta för att sälja sex till en potentiellt oattraktiv kvinna som dessutom endast är inriktad på sin egen njutning och inte bryr sig om mannen lider, får kväljningar, har ont eller är rädd. Det är mer likt verkligheten. 


    Hur vet du det? Var har du fått det ifrån?
    Jag tycker det är snarare regel än undantag att kvinnor som säljer sex skriver i sina annonser att de förbehåller sig rätten att neka pga hygien, ålder eller etnicitet.
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (V) skrev 2023-11-25 20:29:11 följande:
    Det finns säkert de som kan vara kräsna, men det verkar vara långt ifrån alla. Av de prostituerade som berättat om sina torskar verkar våld, sur svettlukt, äldre män, oattraktiva, överviktiga osv vara nåt som alla varit med om upprepade gånger. Den som gör det som huvudinkomst och inte som ett extraknäck kanske inte har råd att vara så kräsen.

    Se prostituerad_less, kaffeflickan, intedinhora med flera konton på insta. 
    Jag skrev i trådstarten att jag den riktade till er som inte har några psykiska problem, som har någon ekonomiskt knipa eller har något drogmissbruk. 
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (M) skrev 2023-11-27 15:15:33 följande:
    Hur ofta då, och hur mycket tid skulle ni som svarar vara beredda att lägga på detta? TS, hur har du tänkt dig att detta skulle läggas upp? Ska männen som svarar tänka att de har detta istället för sina vanliga jobb eller på sin fritid?
    Jag tänker mig tex en student, som vill hålla nere studieskulder eller få extra pengar till resor etc genom att jobba lite på lov, kvällar och helger.
    Kan också vara en lågbetald man som vill få in lite pengar med ett välbetalt deltidsarbete vid sidan av.
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-11-28 01:46:20 följande:
    Undrar du hur mycket du ska ta betalt för att du själv är eller har tänkt på att bli en manshora eller?

    Det är inte så glamoröst som du tror att vara hora..om du inte tycker om att ligga med gamla illaluktande feta gubbar då..Gör du det, så kan det vara ett perfekt yrke för just dig..

    Men å andra sidan så verkar du inte förstå att prostituerade inte har något val, utan att dom får ligga med alla möjliga slemgubbar som både lukar faan och är så feta så dom kan dö i en hjärtinfarkt precis när som helst..

    Fast det gäller ju mest Barn o kvinnor..Och det gör väl inget...
    Dom blir bara lite våldtagna dagligen som traffickingoffer--dom kan absolut inte välja vilka som får ligga o inte, för det gör deras pimp/fångvaktare åt dom.
    Jag hade en bekant när jag pluggade som hade sex med en äldre kvinna mot betalning. Jag har själv haft en annons på rosa sidorna där jag erbjudit sex till kvinnor mot pengar men jag fick inga svar. Det var bakgrunden.

    Min fråga vänder sig till män och frågan var hur mycket de skulle kunna tänka sig att ta för att ha sex med kvinnor de inte känner sig attraherade av, utan bara för att tjäna pengar.

    Det är tydligt att folk har väldigt svårt att hålla sig till frågeställningen. I trådstarten skrev jag vem jag frågar och förutsättningarna. Likt förbannat så handlar svaren om kvinnliga traffickingoffer.
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-11-29 20:13:16 följande:
    Ja dels handlar det om kvinnor, men det handlar mer om att barn-(killar som tjejer) blir traffickingoffer..Men det är du kanske för dum för att fatta..

    Och om såna som du och din hora till kompis förskönar en sådan jäkla vidrig sak, så kan du väl inte förvänta dig att alla ska klappa dig på ryggen för att du är ju så jäkla niiiiiice som bara vill sälja sex till kvinnor..

    Sen menade jag att OM du nu verkligen skulle gilla att leka riktig hora OCH vill tjäna lite stålar, så skulle du ju lika bra kunna bli påsatt av en oattraktiv man..

    Varför säljer du dig bara till kvinnor du tycker är oattraktiva? Varför inte sälja sex till män som är oattraktiva också? Då kommer du ju tjäna myyyycket mer pengar..

    För dom flesta normala kvinnor behöver aldrig någonsin köpa sex, när vi får sex helt gratis..Så varför skulle vi köpa något som vi får helt gratis?
    Du kommer nog aldrig att lyckas som hora om du bara vill sälja sex till patetiska kvinnor som inte kan få kuk på annat vis.
    Jag var tydlig i min trådstart vad tråden skulle handla om och vem den vände sig till. Vill du diskutera något annat än ämnet i denna tråd kan du starta en egen tråd. Är du för dum för att fatta det kan du åtminstone låta bli att skriva irrelevanta inlägg här.
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (Elisa) skrev 2023-11-30 20:39:22 följande:
    Jag trodde att du var ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt genom att bli en slampa, bara..Varför spelar du spel för? 
    Du vill ju egentligen veta hur du kan få mer pengar, med minsta möjliga ansträngning..

    Men det kommer du aldrig kunna få om du bara vill knulla kvinnor!
    Nej vill du verkligen förändra ditt liv från fattig till rik så måste du ta emot män också..Är det så svårt att förstå?.

    Men lycka till att bli rik på att ligga med kvinnor...Du kan väl skriva här om ett år och berätta hur mycket du tjänat, det vore intressant!
    Det är märkligt att du har så svårt att förstå vad denna tråd är tänkt att diskutera. Jag ger upp.
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (M) skrev 2023-12-01 16:57:57 följande:
    Fast räknar man med tiden som man lägger ner på kontakten med massa oseriösa så krymper timpenningen. Folk kan verkligen vara skitjobbiga tidsslösare. Och energitjuvar. Krånglar om kondomen om man väl ses. Bland en massa annat krångel. Plus utsattheten och rädslan att man inte vet om det faktiskt är en snäll person som kommer dyka upp, eller som man åker hem till, oavsett hur han har verkat på telefon. Så insatsen man får lägga är mer än du tror. Tar man då mer för att kompensera så får man färre kunder. Det är inte så enkelt som att man tjänar 3000 i timmen.
    Talar du av egen erfarenhet?
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (M) skrev 2023-12-01 17:22:10 följande:
    Ja. Plus att man får en hel del direkt otrevliga meddelanden också. Klagar på priser, klagar på mina villkor. Sen vet man ju aldrig om dessa otrevliga och kanske hämndlystna som jag en gång avvisat döljer sig bakom nya konton och kanske lyckas få till en träff för att jag inte känner igen dem. Det är också en oro. Man kan aldrig veta. Men jag lade ner. Priset är för högt.
    Tog du 3000:- per träff men slutade för att du inte tyckte idet var värt pengarna?
    Är du man eller kvinna?
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (???) skrev 2023-12-01 22:37:10 följande:

    Som du frågar får du svar. Varför tror du själv du inte fick några svar på din annons på rosa sidorna? 


    Dilemmat med att känna en genuin attraktion till kunden är allmängiltigt; i de fall sexsäljaren är en man som exploaterar sin kropp, sitt kön och sin själ till en oattraktiv kvinna och i de fall sexsäljaren är en man som exploaterar sin kropp, sitt kön och sin själ till en attraktiv kvinna. Du ställer upp på en akt utan ömsesidighet i en maktobalans och på ett innehåll när du nödvändigtvis inte sugen. Vare sig på att kopulera dvs para dig utifrån kundens förslag eller om du inte är det minsta nyfiken på sexköparens aparta idéer. Din kund sätter alltid villkoren för sexseansen oavsett om hen är oattraktiv/frånstötande eller attraktiv/inbjudande i dina ögon. En missnöjd kund återvänder aldrig till dig. Hen ger dig även urusla recensioner. 

    Som sagt anser jag du bör inkludera ett pensionssparande i avgiften samt se till kompensera för den sveda och värk som kan uppstå vid alltför intensiva övningar. Eller vid misshandel (allmänna övergrepp eller hårdhänthet mot genItalier). Speciellt om du varvar med manliga kunder för att få affärerna gå runt. 


    Jag frågade män hur mycket de skulle ta betalt för att sälja sex till kvinnor under vissa förutsättningar, men det är knappast det svaren i tråden handlar om.

    Att jag inte fick svar på min annons beror naturligtvis på att marknaden för kvinnor som vill betala för sex i Sverige är väldigt liten. I den mån det finns läser de antagligen inte rosa sidorna. Detta var dock 20 år sen. Idag har jag ett högavlönade jobb samt lever i en fast relation. Att ta betalt för sex är för mig idag inget alternativ även om det skulle finnas en marknad.

    Men det hindrar inte mig från att formulera en hypotetisk frågeställning även om förutsättningarna är osannolika. Det trodde jag att folk kunde förstå.

    Om jag hade frågat dig om du skulle tacka ja till att följa med NASA på en resa till rymdstationen, hade du då klarat av att svara ja eller nej? Eller hade du bara tjafsat om hur osannolikt det skulle vara att du fick den möjligheten?
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (???) skrev 2023-12-02 09:37:35 följande:
    Din konkreta frågeställning har jag besvarat utförligt på ett par ställen redan exempelvis #78. Mina resonemang inkluderar allt ifrån en krona till ett par tusenlappar för varje sexsession. Därtill har jag lagt till en pott för pensionssparande och en annan pott för sveda och värk. Manliga sexköpare kan nämligen vara farliga som en användare klokt påtalat i sin redan gränslösa sexualitet (mitt tillägg). Gränslösheten kommer till i köpet och exploateringen av en annans människas kropp, kön och själ. Det mentala stängs nämligen inte av eller frikopplas av den ekonomiska kompensationen. Sexsäljaren behöver därmed ett bättre juridiskt och ekonomiskt skydd. Om nu alls sex måste säljas som vilken vara som helst. Väldigt ledsamt och omänskligt om vi nagelfar fenomenet. 
    Dina inlägg innehåller mest bara en massa dravel om saker man ska tänka på, psykisk ohälsa, drogmissbruk att manliga sexköpare är farliga, pensionsparande, sveda och värk etc. att man får ont i röven om man säljer sex till män. Har du någonstans gömt ett konkret svar på min fråga har jag missat det eftersom jag inte orkar läsa igenom den typen av inlägg som du skriver. 
  • Anonym (Manshora)
    Anonym (???) skrev 2023-12-02 11:15:00 följande:
    Nä hej du! Mina poster har två syften. Primärt svarar jag på nytt och på nytt igen på din förfrågan om en tänkbar tariff eller prisklass på en sexsession - mellan en manlig prostituerad och en kvinnlig eller manlig kund. Så det så! Läs om. Läs rätt! 

    Jag vågar därtill ta bladet från munnen typ en visselblåsare om en genomrutten bransch. Men där tappar du genast intresset för min åsikt. Du vill ingen ögonöppnare ges! Och varför skulle du vilja det, när du annonserade ut dina sexuella tjänster på rosa sidorna hundra år sedan??!  
    Jag frågar efter hur mycket du (och ingen annan) skulle ta betalt för att sälja sex till kvinnor. Kan du svara på det i en mening? Bonuspoäng och du kan svara med ett enda ord.
  • Anonym (Manshora)
    Liza13 skrev 2023-12-02 08:25:00 följande:
    Men var är alla svar från männen då, för ngr svar från män har du väl fått iaf? och ingen har väl hindrat dom att svara, även om vi kvinnor "kacklat" lite för mycket här..

    Och Rosa sidorna- ha ha- det var länge sen man hade den katalogen ..o det är säkert en stor anledning att ingen tog kontakt..
    Men jag minns inget om att det fanns ngr såna annonser där, men å andra sidan så kollade jag inte efter det heller...Så det är mycket möjligt.

    Du har väl sparat ett urklipp från annonsen...och visat den för sambon? 😄
    Jag fick några svar från män innan allt spårade ur. Åtminstone en man gav ett vettigt svar och det var sk007 i inlägg #7. Han svarade att han skulle ta betalt enligt gängse taxa. Annars per timme eller löpmeter. Jag tolkar hans svar som att han är egen hantverkare och tar betalt för sina tjänster enligt ett bestämt regelverk. Om det handlar om att bygga ett staket eller knulla en rugguggla spelar mindre roll, så länge han får sin timpeng.

    Googla rosa sidan så förstår du vad jag menade.
  • Anonym (Manshora)
    Perjonsson skrev 2023-12-03 22:48:10 följande:

    Jag har seriöst nästan blivit såld som manshora.
    Jag är lång blond och i ett annat land där jag brukar vistas har detta ämne kommit på tal.
    Jag blev ihop med en 50årig nyskild kvinna som bara haft skitsex i sitt liv med sin man som inte orkade ge mycket njutning. För mej är det tändande få ta kvinnan till klimax så mycket det går innan jag avslutar. Hon har många gånger berättat att hon aldrig haft så härlig sex och att män i hennes land inte bryr sig nog om ge kvinnan bra sex. Hon har blivit som tokig i mej och gör allt för att få behålla mej. 
    Hon är rik, tjänar sina egna pengar och varje vecka träffar hon sina vänninor på salong för fixa naglar, hår mm men även för att dricka vin med snack. 
    Jo där kommer tydligen alla hemligheter fram och hon började berätta om mej, skicka livefilmer med alla damer bakom.
    Flera gånger när hon varit lite påverkad av vin har hon berättat om sina väninnor som saknar krydda i livet och är superavundsjuka på min dam. Att få ha en lång blond, välutrustad man som verkligen vill ge kvinnan njutning är önskat. Det framkom att dessa rika kvinnor seriöst skulle betala bra för en natt med mej. Först trodde jag det va på skämt men flera gånger när min dam druckit vin har hon slarvigt börjat berätta om sina väninnors hemligheter tankar, drömmar och att de kan betala drygt 4000kr för att få låna mej. Min dam berättar seriöst hur kvinnor hon känner som är gifta el skilda kan sakna  typ få äga en gentleman som ger henne romantik, närhet, sex. Och i paus ligga kvar där hon oblygt berätta om sitt sketna liv, våga önska vad hon vill och villig för att prova nya kinks. Min dam är i det närmast min suggermommy om det finns och behandlar mej som en prins o överraskar mej med bjuda mej gång på gång till exlusiva hotel i paradiset.
    Jag skulle inte ha något emot att förgylla damers liv o få betalt


    Varför knullar du inte dessa kvinnor och får 4000:- då?
    Är det din sugarmommy som sätter stopp?
  • Anonym (Manshora)
    Perjonsson skrev 2023-12-25 03:25:38 följande:
    Du har rätt i att det nog delvis är hon som sätter stopp för att hon är väldigt kär. Men även min feghet när det var på tal att inte fånga upp ämnet mer och spinna vidare på det. Vi får snart se fortsättning och om det kan ta ny inriktning
    Jag tycker det låter som väldigt lättförtjänta pengar. Har hon många väninnor behöver du knappast jobba heltid med något annat vanligt jobb om du inte vill.
Svar på tråden Du man, till vilket pris skulle du kunna tänka att sälja din för?