Inlägg från: Villblimamma98 |Visa alla inlägg
  • Villblimamma98

BF aug 2024

Hej! Plussade för en vecka sen och är beräknad i slutet av juli/början av augusti. Gravid direkt efter missfall så lite svårt beräkna bf. Så hänger i julitråden men denna med gärna 😀

ör mitt första barn!

• Villblimamma98
    Sola13 skrev 2023-11-27 14:19:37 följande:

Hej!

jag hade ägglossning den 10 november, tog ett CB digitalt som var neg den 22 november, tog ett nytt den 25 nov (dagen efter mens skulle kommit) som visade gravid 1-2 (CB veckoindikator). Tog ett ny idag, och står fortfarande samma sak. Superglad att det ens står gravid, men känner mig lite orolig att hcg inte stiger i rätt takt? 

Du kanske ägglossade lite senare än du trott?
  • Villblimamma98
    Sola13 skrev 2023-11-27 14:30:51 följande:
    Nej, för jag har gjort ivf så är egentligen inte ägglossning, utan äggplock den dagen (och befruktning dagen efter), och återföring den 15 november (och då ska den färsta inom 48 h).. Men hoppas på att hcg bara är lite segt.. 
    okej jag förstår! Kanske bara börjar med låga hormoner då! 🥰
  • Villblimamma98

31/7 eller 1/8, Villblimamma98, första barnet 
    6/8 MagganTop, tredje barnet
    6/8 Alvedon83, fjärde barnet
    6/8 Cinapuffen, fjärde barnet

• Villblimamma98
    Filuren888 skrev 2023-11-30 17:19:40 följande:
    Är det ngn specifik anledning till att du gör TUL?
    Jag vill verkligen se att det är som det ska där inne bara. Se ett hjärta slå 
  • Villblimamma98
    Hejsansvejsan27 skrev 2023-12-01 10:51:18 följande:

En till som plussat här idag, men fortfarande tidigt och bara på BIM-3. Tycker alla appar/hemsidor beräknar så olika men har BF runt 15/8 tror jag. Om allt går vägen så blir detta vårt fjärde barn. Har bokat ett tidigt UL den 29/12, vilket känns låååångt bort.

Hade varit kul att på sikt skapa en FB grupp om någon vill det? När jag väntade bebis nummer 3 var vi ca 100st tjejer som hade en mindre privat grupp och vi håller kontakt även idag vilket är så kul. Tycker oftast att de större fb-grupperna lätt blir så opersonliga Flört

Jag är med I en bf juli då jag är beräknad 31/7 eller 1/8 men lär ju föds i augusti så hänger här med. Jag är gärna på en Facebookgrupp ☺️
  • Villblimamma98
    Hejsansvejsan27 skrev 2023-12-01 11:27:33 följande:

Håller tummarna för dig Alvedon83 Hjärta

Vad trevligt att fler verkar intresserade av en lite mindre fb-grupp! Jag är fortfarande såå tidigt i denna graviditet och har inte passerat bim än, så vågar inte starta en grupp själv redan nu. Vet faktiskt inte ens om jag vet hur man startar en grupp heller hehe, men den som vill och känner sig kunnig på det kan väl meddela här sen? Glad

jag kan ta på mig att skapa en om det finns folk som vill gå med 
  • Villblimamma98
    Alvedon83 skrev 2023-12-01 12:04:55 följande:

Jag är gärna med i en Facebookgrupp om det här går vägen😭 så här ser mina tester ut. Testet idag är en annan sort som mäter från 25.

Jag håller tummarna för dig ❤️
Svar på tråden BF aug 2024