Inlägg från: Alvedon83 |Visa alla inlägg
  • Alvedon83

BF aug 2024

Plussade idag på äl + 8 enligt app (själv tror jag äl+9). Hur gör ni som tempat, slutar ni när plusset kommit? 

• Alvedon83
    Cinapuffen skrev 2023-11-26 12:46:11 följande:
    Grattis och välkommen 🥰 Jag har fortsatt tempa eftersom jag inte är förbi bim än. Har egentligen bim på tisdag. Så kommer nog tempa liiite till. Har testat med stickor varje dag oxå bara för att se att det ökar. Har haft en kemisk graviditet en gång och vill helst inte att det händer igen. Inte för att jag kan göra något åt det iofs. 😅
    Jag är ju inte heller vid bim än, kanske klokt att tempa ett tag till om inte annat så roligt att se en gravidgraf. Fick misfall i början av året så hoppas verkligen det går vägen nu! Tänker också testa varje dag till stickorna tar slut😇
  • Alvedon83

Så roligt med grön färg på kurvan🥰 testet var starkare imorse också👍

• Alvedon83
    Cinapuffen skrev 2023-11-28 20:04:29 följande:
    Tror inte det finns någon än 🤔 Och grattis förstås! 🥰 Jag har oxå BF 6/8. 😍
    Jag har också bf 6/8🙂👍
  • Alvedon83

Bim imorgon och först nu börjar tempen se annorlunda ut från förra cykeln🥰
  • Alvedon83
    Filuren888 skrev 2023-11-29 08:18:50 följande:

Alvedon83- Har du kunnat håll dig utan att testa? ;)

Åh nej jag har testat sedan äl +8 då fick jag positivt
  • Alvedon83
    Cinapuffen skrev 2023-11-29 08:19:09 följande:
    Superfin graf! 🥰 Jag hade bim igår och råkade tempa imorse av vana. 😂 Men tempen håller sig hög så jag ska nog sluta tempa nu. 
    Låter klokt, jag tänkte tempa till gravtesten är slut och det är om tre dagar🙂👍
  • Alvedon83

Orolig här, tycker testen visar så svagt streck, ingen skillnad på strecket idag och igår. Tempen håller sig uppe men jag är så rädd att det kommer en tempdip imorgon😭 har inga symptom alls.

• Alvedon83
    Cinapuffen skrev 2023-12-01 10:58:42 följande:
    Det kanske är en kemisk graviditet. Men jag håller tummarna att blödningen håller sig borta och att detta går vägen. ❤️ Har du tagit något test idag?
    Ja jag tog den sista stickan jag hade kvar av babyplan som mäter från 25, den visade ett tydligt streck men svagt har aldrig fått pos med den stickan förut så vet inte hur den brukar se ut. Misstänker också kemisk, får väl se vad som händer i helgen😓
  • Alvedon83

Jag är gärna med i en Facebookgrupp om det här går vägen😭 så här ser mina tester ut. Testet idag är en annan sort som mäter från 25.

• Alvedon83
    Villblimamma98 skrev 2023-12-01 12:06:43 följande:
    Jag håller tummarna för dig ❤️
    Tusen tack❤️
  • Alvedon83

Förlåt en okunnig men hur hittar jag gruppen? Kommer inte till den via länken utan hamnar bara på startsidan?

• Alvedon83
    Villblimamma98 skrev 2023-12-01 20:13:45 följande:
    Märkligt. Om du skriver till mig privat ksn jag söka fram dig på Messenger och lägga till dig?
    När jag gick in via plattan så funka det😇
  • Alvedon83

Börjat blöda då det blev tyvärr ett missfall 😓Önskar er andra lycka till och att ni får njuta av en sommarbebis🌷

Svar på tråden BF aug 2024