Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

får upp hemska senarion om min kille

Tecum skrev 2023-11-23 17:27:45 följande:

Han kanske tänker likadant om dig, att du kan träffa en massa killar när han är "inlåst" i lumpen. Du har mycket större möjlighet än han att träffa andra om du skulle vilja. Det kanske kan vara något att fundera över när du övertänker?

Du måste jobba med din svartsjuka, oavsett om ni bor ihop eller på distans kan han bli kär, smyga med andra eller vara otrogen. Det finns inga garantier. Du säger att han verkar vara den trogna typen, gott så och var rädd om honom!

Instämmer. Du är svartsjuk, och det kan äta upp en, mentalt. Svartsjuka har inte så mycket med den andra parten att göra, det är en sjuka i själen som troligen beror på dåligt självförtroende och ett beroende av bekräftelse. Försök ta reda på hur man kan bota svartsjuka.

Jag är inte svartsjuk, inte min kvinna heller. Det blir väldigt lugnt och trevligt.

Jag var inte svartsjuk på mitt ex heller. Hon visade sig vara otrogen, men det hade jag ju inte kunnat hindra. Att vara svartsjuk hade bara gjort livet tråkigare. 
Svar på tråden får upp hemska senarion om min kille