Inlägg från: lussebullen123 |Visa alla inlägg
  • lussebullen123

får upp hemska senarion om min kille

Hej. Jag och min kille har varit tillsammans nu i ca 4 månader. Han har legat i lumpen sen i augusti men vi har det väldigt bra trots det då vi är med varandra varje gång han har permission och vi pratar näst intill varje dag på facetime osv. Dock har jag ett problem och måste få veta om det är jag som är galen eller om det faktiskt är normalt. Jag har alltid varit en övertänkare gällande allt och specifikt när det kommer till relationer, men ett jobbigt problem jag har är att jag ofta får upp olika senarion om min kille att han är otrogen i lumpen eller att han inte vill vara med mig längre om han inte har svarat på ett tag. Det värsta av allt är att jag tänker så pass mycket att jag tror att senariot är sant tillslut, då blir jag istället arg på honom och backar ifrån honom fastän han inte har gjort något alls. Jag kan tänka tankar som att jag ska göra slut och hämnas på honom mm och det är såå psykiskt påfrestande.. Hjälp mig vad ska jag göra? är det bara jag som tänker så här?

• Svar på tråden får upp hemska senarion om min kille
  • lussebullen123

Grejen är att han är en väldigt trogen kille, vad jag vet. Jag är hans första flickvän och han har inte mycket förflutet. Han har uttryckt att han också är orolig att jag ska göra saker här hemma men skulle aldrig göra något dumt mot honom. Men varför i hela friden får jag upp så grova senarion att jag går på dom själv och blir förbannad på han utan anledning egentligen. Sedan är jag också orolig att han bara snackar skit när han säger att han aldrig skulle göra något mot mig osv. Tycker bara att det är så jävla jobbigt att han är i lumpen då jag inte vet ett skikt av vad han gör.

• lussebullen123

jag är medveten om att jag övertänker. vill egentligen bara skriva av mina tankar och känslor och se vad andra har o säga om det. Ville även se om det finns fler personer som också kan få sina senarion att bli "verklighet" och hur man ska få bort dom.

Svar på tråden får upp hemska senarion om min kille