Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Vet inte ens om det finns 20 min för en kort dejt/träff heller. Såklart hade jag gärna gjort det om det gick men vet inte om det gör det.
Vet inte ens om det finns 20 min för en kort dejt/träff heller. Såklart hade jag gärna gjort det om det gick men vet inte om det gör det.
TS, vad är ditt ansvar i att det inte hänt nåt med tjejen?
Vad är ditt ansvar i att du misslyckats med studierna?
Vad är ditt ansvar i att du misslyckats med att få jobb?
Vad är ditt ansvar i att du inte fått nya vänner?
Så vad ska du göra? Konkret nu TS, vad är ditt bästa steg?
Det låter som du känner dig tvingad, du måste väl, inte hurra, nu kan jag?
Jag svarade det redan men har agerat genom att skriva med henne för är mitt ansvar att visa att jag bryr mig om henne (vilket jag gör) så det åtminstone någorlunda kan tolkas rätt.
Citat eller belägg?
För med avståndet gör det svårare att tolka exakt hur det som skrivs tolkas, vissa personer tolkar saker olika (även om det är exakt samma text)
Feg? Du attackerar mig för jag har känslor och försöker mitt bästa för henne inte för mig själv för bryr mig om henne enormt, söker inte en relation för MIN BEKRÄFTELSE utan för jag vill ge all min kärlek, stöd och uppbacking för henne. Du tycker det är bättre med folk som strular runt varje helg eller folk som är otrogna? Inte konstigt att normal moral i Sverige är som bortblåst (där ex personer som varit otrogna eller personer involverad i dåliga saker (som brott) hyllas. Personer som t.om erkänt i medier som varit otrogna skrivs i positiva ordalag.
Jo, jag kommer träffa henne nästa vecka antagligen så måste prata med henne där och själv om det går.
Nej, jag kan inte lägga ned innan jag gjort ytterligare för henne. Är fel att ge upp.