• Anonym (Do)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-06-10 14:45:05 följande:

Ja? Det är inte fel? Vill dessutom träffa henne mer

Jag vet inte

Nej det är inte fel alls, sånt händer hela tiden.

Men du vet inte om hon kommer få känslor för dig utan dejt.

Alla i denna tråd försöker ge dig tips till hur du ska väcka hennes intresse eftersom du gör fel.

Varför vägrar du ta till dig råden och agera på dem? Och nej, du har inte tagit till dig något annat råd än att du har skrivit med henne. Så kom inte med det igen

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-10 16:35:38 följande:
    Jag vet inte, jag hade säkert kunnat göra mer eller mindre men vill inte riskera att det ska feltolkas. 

Okej, det är lugnt.

Förstår du varför det aldrig kommer bli något med den här tjejen?
  • Anonym (Do)

Jag tror du skulle vara en alldeles usel partner.

Det tror jag eftersom du har målat upp en bild av exakt hur allting ska vara. Du säger att du är beredd att kompromissa, men du saknar förståelse för vad det ordet innebär.

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-10 22:49:46 följande:

Det tror inte jag. 

Nej, har enbart visioner för en långsiktig relation med giftermål, bo ihop och barn som dröm överlag. Det är en rätt vanlig vision. Jo, jag vet vad kompromissa betyder, jag skulle lätt ge och ta i en relation.

Du är helt ointresserad av att göra någonting som du inte gillar. Som att äta middag till exempel

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-10 23:44:55 följande:
    Som sagt, man kan kompromissa och göra saker man inte gillar. I en relation skulle jag hantera sånt bra utan särskilda problem. 

Men inte innan medans ni växer ihop?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-10 23:56:23 följande:
    Att gå på en middag gör knappast så man växer ihop. Min drömdejt är oironiskt att bara prata i timmar utomhus och typ göra något lugnt. 

Fy fan vilken mardrömsdejt det låter som. Men alla tycker inte som jag.

Har du ens någon aning om vad den här tjejens drömdejt skulle innehålla?

• Anonym (Do)
    anonym05swe skrev 2024-06-11 16:38:57 följande:
    I regel ja för finns roligare saker att göra på en dejt. Inte mitt fel att normen för dejtning är konstig. 

Din drömdejt är ju dötrist. ?Prata i flera timmar?. Tänk om man blir hungrig då, då får man inte äta om man är
    på dejt med anonym05swe. 

Du är sånt litet charmtroll! Jag kan inte förstå att tjejerna inte hänger i klasar kring dig!

• Anonym (Do)
    Anonym (Tiden går) skrev 2024-06-12 07:55:55 följande:
    Vid nästa event kommer alla tjejer att kasta sig över TS. Tjejen han vill ha har så klart berättat för alla i organisationen om deras mysiga och djupa samtal om framtiden. Långa promenader och nytänkande dejter, och sedan själva relationen dät TS är en mästare. Vilken tjej vill inte ha garantier för att det kommer att hålla restens livet?

(kan innehålla spår av ironi)

Det ska vara aktiva omoderna dejter. Det verkligen osar romantik på mycket hög nivå.

• Anonym (Do)
    Anonym (H) skrev 2024-06-12 14:55:20 följande:
    Kan inte, det är komplext.  

Du förstår inte vad komplext innebär, så sluta använda det ordet.

Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?