Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Dessutom, allt det här du tar upp som hinder så du inte ens kan skriva: kommer de försvinna av sig självt? Gör du nåt åt det?
Dessutom, allt det här du tar upp som hinder så du inte ens kan skriva: kommer de försvinna av sig självt? Gör du nåt åt det?
Jag ska bjuda ut henne som sagt
Nä, skulle må bäst av att hamna i en relation (allra helst med henne såklart eftersom jag gillar henne)
Ja, har du tagit reda på om du får CSN i höst TS?
Annars måste du ta tag i att fixa de poäng du saknar, samt se till att ha försörjning till höstterminen.
Vad lever du av nu?
Om du läser rapporten nämns det att LAS är ett hinder för att anställa unga som en av arbetsgivarorganisationerna nämnde.
LAS påverkar kraftigt.
LAS påverkar mig då folk som jobbat längre (deras effektivitet spelar ingen roll) går före mig som gör det svårt för företag att anställa
Jag har HP och en fullständig gymnasieexamen samtidigt som jag har erfarenhet inom ideella organisationer.
Du vet att det universitet jag studerar på inte har jättebra professorer överlag i diverse rankingar för mitt program jag studerade?
Studiematerialet var intetsägande och tentorna tog upp mer irrelevanta saker än studiematerialet. Jo, det kan jag men det är orimligt att ha det istället för att ha alla examinationer skrivna som avhandlingar istället utifrån studiematerialet så man kan välja en särskild del och skriva.
För fanns enbart den kombinationen där.
Att vanliga tentamen är objektivt sämre som är mer fokuserad på minne snarare än faktisk kunskap. Att skriva det på ca 4-5 sidor en rapport på ämnet är mer vetenskapligt och bättre som examination.