Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Ja, men vill inte att hon ska tolka en fråga om dejt/träff som "oj han är ytlig"
Ja, men vill inte att hon ska tolka en fråga om dejt/träff som "oj han är ytlig"
Jag ska kontakta henne för det, vill bara att det inte ska tolkas fel
Hade som sagt hellre gjort mer tidigare men ska försöka träffa henne själv om hon går med på det såklart.
Nej, jag är jätteintresserad. Läs ursprungsinlägget. Självklart är jag är orolig för det också samtidigt som det skulle kännas hopplöst helt om jag blir avvisad och behöva starta från ruta 1 igen.
Jag hatar detta läge jag är i och ja, jag borde gjort mer tidigare men ja, det är också ett tufft läge från början iom att jag föll för henne så fort redan andra gången vi sågs och inte haft känslor för någon sedan högstadiet innan dess.
Nej, jag upprepar inte mina svar men jag behöver däremot förtydliga eftersom jag får likadana frågor flera gånger.
Jag söker jobb nu.
Är det här en sak du kunnat prata med henne om, att du misslyckades med studierna och nu laddar för nåt annat?
1. Så du bor inte i studentboende?
2. Vad söker du för jobb?
3. Har du berättat för tjejen om ditt misslyckande med studierna?
Ser fram mot hur du kommer ignorera att svara/svara med samma fraser som inte säger nåt.