-
Om du är rädd för hackning är det lika illa att skriva djupt om ni är tillsammans som om ni inte är det. Vad menar du?anonym05swe skrev 2025-01-07 16:10:42 följande:Skulle inte skriva djupt om man inte redan är ihop med hne (vilket vi inte är) då det kan läcka via hacking osv.
-
Visa nån som skrivit det då, en enda!
anonym05swe skrev 2025-01-07 17:13:27 följande:Finns genom hela tråden
Sade inte att du tyckte det men många gör det.
-
Jag har iofs skrivit att han inte kan uttrycka sig tvärsäkert om hur han ÄR i en relation när han aldrig varit det, precis som jag har sagt att han faktiskt inte har en aning om det han påstår om andra, att de bara dejtar för sakens skull, ingen söker långsiktigt, bara vill ha bekräftelse och så vidare.
Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-01-07 17:35:15 följande:Jag hittar inget inlägg där någon skriver negativt för att du är oerfaren. -
Ja.Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-01-07 17:51:54 följande:Detta handlar om att han påstår saker som inte stämmer eller som han inte kan veta. Det är ingen kritik mot att han är oerfaren. Men han har tolkat det så, för han verkar ha svårt att förstå vad folk menar.
-
Ja, men vad är då skillnaden om ni är tillsammans, vardör skulle det du skrivit vara ofarligt för hackning då?anonym05swe skrev 2025-01-07 21:53:27 följande:Folk kan hacka sociala medier utan ett annat syfte än pengar ex.
-
Hur lär du känna henne bättre?anonym05swe skrev 2025-01-08 18:27:17 följande:
Nej, är inte så konstigt att jag inte bjudit ut henne än iom att vi inte känner varandra på djupet än.
Att skriva som du gör nu fungerar inte, ett år senare vet ni inte mer personliga saker om varandra, du vet inte ens om hon dejtar nån annan.
Så vad ska du göra för att lära känna henne så att du vågar fråga ut henne? -
anonym05swe skrev 2025-01-08 18:27:17 följande:
Nej, är inte så konstigt att jag inte bjudit ut henne än iom att vi inte känner varandra på djupet än.
anonym05swe skrev 2025-01-09 15:55:44 följande:Jag känner henne mer än ytligt men inte helt på djupet än iom att vi inte är ihop.
Du kan inte bjuda ut henne för att ni inte känner varann djupare, men du kan inte lära känna henne djupare utan att vara ihop?
Hur fungerar det?
Hur ska du våga öppna dig för henne? -
Det har gått ett år. När ska du sluta skriva kort, sällan och ytligt, och våga satsa?anonym05swe skrev 2025-01-11 00:17:46 följande:
Jag vill alltså prata med henne på plats men först prata på djupet efter ett tag. Inte avslöja alla mina tankar om allt på första, andra eller ens tredje dejten utan vänta tills man är ett par innan man är helt öppen.
Genom att prata med henne.
-
Du ska inte bjuda ut henne förrän ni träffas? Hur skulle det gå till att ni ses igen?anonym05swe skrev 2025-01-11 00:17:46 följande:
Jag vill alltså prata med henne på plats men först prata på djupet efter ett tag. Inte avslöja alla mina tankar om allt på första, andra eller ens tredje dejten utan vänta tills man är ett par innan man är helt öppen.
Genom att prata med henne.
-
Vad är din tidsram då om det inte får gå för snabbt och ett år inte är nog?anonym05swe skrev 2025-01-11 21:46:48 följande:Jag har ju satsat genom att ens gå in i hennes dm från början ex. Vill såklart satsa mer men om jag skriver för mkt och gör för lite på riktigt (när vi ses på event ex) kan det tolkas fel
-
Hon har aldrig ens skrivit först till dig.anonym05swe skrev 2025-01-12 00:33:49 följande:Beror på henne
Vad hoppas du hon ska göra som får dig att våga öppna dig för henne? -
Att ni ses 5-7 gånger till händer inte om du inte tar initiativ till det.anonym05swe skrev 2025-01-12 12:03:18 följande:
Nej det gör jag inte med "beror på henne" är vad som känns bra för henne. Vill inte stressa henne då stress är farligt.
Vill visa något men först efter att ha setts kanske 5-7 ggr inte direkt avslöja direkt sina känslor för hne. Är också en privatsak så vill inte att mer än henne ska känna till det helst.
Er gemensamma tid i föreningen är över och du missade den möjliga chans du hade att lära känna henne då. -
Kanske? Hur skulle ni spontant ses?anonym05swe skrev 2025-01-12 12:15:41 följande:
Vej ej kanske
Har skrivit med henne en del så vet saker som man hade frågat om på en första dejt redan som intressen osv m.m
Nej. Ytliga saker brukar man ta redan innan man har en första dejt. Du är en ytlig bekant och kommer aldrig bli mer om du inte vågar göra nåt.