• Anonym (X)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2023-11-22 13:36:34 följande:
    Jag vet redan nu att jag är redo att offra en del saker för att bli med henne (ex fritid för att spendera den med henne om vi blir ett par).
    Vad är det du skulle offra om ni blev ihop, vad är det du gör på fritiden somdu då skulle sluta med?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-04 16:37:21 följande:
    Ex vara mindre aktiv på en del sociala medier för att spendera tid med henne ex
    Vad gör du mer på fritiden?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-05 21:11:26 följande:
    Mycket
    Vad, som inte är att sitta vid datorn?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-05 23:51:19 följande:
    Är ideellt aktiv inom en organisation (där jag träffat henne som jag gillar), idrottsintresserad samt är aktiv utomhus ex.
    Gör du nåt med den organisationen utanför träffarna? 
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 15:18:39 följande:

Skrev till henne idag dessutom till alla er som hävdar att jag inte "gillar henne" eller "bryr mig om henne" 

Skrev du lika ytligt som vanligt?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 15:52:12 följande:
    Jo vill ju träffa tjejen ca 4-5 dejter innan jag kan tänka mig vara i förhållande med den tjejen. Vill inte stressa in i det. För vill inte ha intima relationer med någon jag en är i en relation med alls också. 

Nej vill träffa henne (eller ngn annan tjej om detta inte går) ett flertal gånger innan. Vill dock inte träffa fel person alls.

Så tycker du jag ska stressa in i ett för sakens skull?
    Kan du tala om vad i NÅNS inlägg som du tolkar som en uppmaning att stressa in i ett förhållande för sakens skull?
    Ingen skriver det men du tar upp det om o om igen. Varför?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 15:54:00 följande:
    Alltså vill inte ha en intim relation med någon jag inte är i en relation med alls
    Så du har slutat söka KK som du gjorde tidigare?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 15:54:00 följande:
    Alltså vill inte ha en intim relation med någon jag inte är i en relation med alls
    Eller menar du intim som i att prata djupare med nån?
    Om du inte vill göra det innan ni blir ihop, hur ska ni lära känna varandra?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 16:00:01 följande:
    Man kan prata djupt utan att vara intim med varandra innan man är ett par. 
    anonym05swe skrev 2025-01-07 16:10:42 följande:
    Skulle inte skriva djupt om man inte redan är ihop med hne (vilket vi inte är) då det kan läcka via hacking osv. 

Hur ska du ha det?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 16:41:26 följande:
    De två går inte emot varandra. Skulle dock hellre prata djupt med henne irl.
    Hur går det inte emot varandra?
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 16:10:42 följande:
    Skulle inte skriva djupt om man inte redan är ihop med hne (vilket vi inte är) då det kan läcka via hacking osv. 
    Om du är rädd för hackning är det lika illa att skriva djupt om ni är tillsammans som om ni inte är det. Vad menar du?
  • Anonym (X)

Visa nån som skrivit det då, en enda!

anonym05swe skrev 2025-01-07 17:13:27 följande:

Finns genom hela tråden 

Sade inte att du tyckte det men många gör det. 

• Anonym (X)

Jag har iofs skrivit att han inte kan uttrycka sig tvärsäkert om hur han ÄR i en relation när han aldrig varit det, precis som jag har sagt att han faktiskt inte har en aning om det han påstår om andra, att de bara dejtar för sakens skull, ingen söker långsiktigt, bara vill ha bekräftelse och så vidare.

Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-01-07 17:35:15 följande:
    Jag hittar inget inlägg där någon skriver negativt för att du är oerfaren. 
  • Anonym (X)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2025-01-07 17:51:54 följande:
    Detta handlar om att han påstår saker som inte stämmer eller som han inte kan veta. Det är ingen kritik mot att han är oerfaren. Men han har tolkat det så, för han verkar ha svårt att förstå vad folk menar.
    Ja.
  • Anonym (X)
    anonym05swe skrev 2025-01-07 21:53:27 följande:
    Folk kan hacka sociala medier utan ett annat syfte än pengar ex. 
    Ja, men vad är då skillnaden om ni är tillsammans, vardör skulle det du skrivit vara ofarligt för hackning då? 
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?