Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Hur många personer träffar duirl och pratar djupare med dagligen så att ni skjlle KUNNA växa ihop?
Om svaret är noll är det där du ska börja, med att umgås med folk.
Hur många personer träffar duirl och pratar djupare med dagligen så att ni skjlle KUNNA växa ihop?
Om svaret är noll är det där du ska börja, med att umgås med folk.
Jag ska dessutom erkänna det för henne.
Är en fråga om NÄR inte OM jag kommer göra det. Ja, men det har varit flera olika anledningar till att inte varit möjligt än.
Du gillar henne bara ytligt.
Du har aldrig haft en djupare konversation med henne, vet inte hennes tankar och värderingar eller ens om hon är singel.
Att skriksjunga med en söt tjej som är snällnär man träffas i grupp och svarar på ens korta mess är inget att växa ihop med.
Måste kännas rätt, ha en bra formulering ex. Du tror inte jag starkt ogillar detta läge själv?
Känns inte jätteroligt med det läge jag är i nu. Om jag blir avvisad blir det ytterligare år av ledsamhet. Om jag misslyckas ytterligare med att skapa en kärleksrelation som fungerar känns det inte jättetrevligt direkt.
Jättebra att du ska umgås med folk! (Inte bara familj va?)
Passa på att öva dig på att prata, öppna upp dig om hur du har det, hur det varit att flytta, hur ensam du r -kanske till och med nåt om tjejen...
Nej. Du har från början skrivit hur du är villig att ge upp allt för henne och sen har det kommit på att du ändå inte gör nåt som är nåt att ge upp, varken umgås med vänner eller har hobbies.
Det är inte att vara självständig, och innan du är det kommr du inte få en fungerande relation.