Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Tror det har mer och göra med att jag faktiskt är lojal och seriös och inte direkt beter mig konstigt som vissa killar gör enbart för att få en relation.
Tror det har mer och göra med att jag faktiskt är lojal och seriös och inte direkt beter mig konstigt som vissa killar gör enbart för att få en relation.
Fast det har gått mer än ett år.
Ja, hur lång tid tror du har på dig?
Tror du på allvar att hon väntar på dig?
Jag kommer skriva med henne och bjuda ut henne.som sagt.
Vill inte att det enbart ska vara en dröm utan att det ska leda till något. Ogillar starkt att vara singel när man har riktiga känslor för någon.
Jag ska bjuda ut henne som sagt.
Är inte omöjligt. Blir dock väldigt jobbigt vid en avvisning.
Hur länge tänker du vänta?
Tror du hon väntar på dig?
Varför undviker du att svara på frågorna?
Jag känner henne mer än ytligt men inte helt på djupet än iom att vi inte är ihop.
Vill känna henne mer. Jag tycker redan om henne så blir jobbigt oavsett när jag blir avvisad om jag blir det.
Håller med.
Men resonemanget passar TS, då behöver han inte anstränga sig, det blir någon annans fel om det inte blir de två.
Det lustiga är att han tror att han kommer att bli en perfekt partner som kommer att göra allt för henne. När han i dagsläget inte ens orkar prata ordentligt med henne. Var ska all denna initiativförmåga komma från, när den totalt saknas idag?
Nej det gör jag inte med "beror på henne" är vad som känns bra för henne. Vill inte stressa henne då stress är farligt.
Vill visa något men först efter att ha setts kanske 5-7 ggr inte direkt avslöja direkt sina känslor för hne. Är också en privatsak så vill inte att mer än henne ska känna till det helst.