Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Nä har inte direkt visat intresse i DM ens.
Det enda exemplet du gett. Vad mer är innovativt och roligt att göra på en dejt?
Det enda exemplet du gett. Vad mer är innovativt och roligt att göra på en dejt?
Nej inte att det ska växa fram av sig självt utan att det helst ska ska genom att bjuda in men utan att göra en massa uppstyrda saker som bara krånglar till det och liksom "växa ihop" naturligt om det känns bra för båda utan att fundera på att allt ska vara så otroligt krångligt och organiserat.
Nej, exakt därför har jag skrivit med henne via direktmeddelanden exempelvis och pratat och umgåtts med henne aktivt på event.
Fast ni bor inte på samma ställe, så du måste styra upp saker om ni ska kunna ses. Du lär inte springa på henne på ICA.
Men eftersom du inte tog något initiativ när ni pratade och träffades på eventen, så lär du inte göra det nu heller. Alltid undanflykter.
Du har träffat henne flera gånger men du vågar ju inte fråga.
Allt kokar ner till att du inte vågar.
Du drömmer om detta, för då behöver du inte göra något.
Men det fungerar inte så. Du vågade ju inte prata med henne när du träffade henne. Du vågar inte skriva till henne och fråga om en träff.
Hur ska ni kunna träffas naturligt? Du har ju haft chansen flera gånger men du gör ju inget. Nu är det för sent.
Om jag inte hade brytt mig hade jag inte varit i hennes DM. Om jag inte hade brytt mig om henne hade jag inte pratat med henne på eventen. Om jag inte hade brytt mig hade det inte känts väldigt jobbigt angående detta som det gör nu. Är knappast en teori.
Går inte att veta än men ska bjuda ut henne ja. Du tror jag själv är glad med detta läge?