Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Fast du vill ju inte stressa henne. Så låt det ta tid så du inte skrämmer henne.
Fast du vill ju inte stressa henne. Så låt det ta tid så du inte skrämmer henne.
Nej jag har gjort saker bland annat skrivit med henne, skrev med henne igår ex. Är öppen för långdistans också även om jag inte föredrar det.
Jag agerar genom att bland annat skriva med henne.
Ja, det är det jag hoppas på men hon kanske tolkar en inbjudan annorlunda än vad man förväntar sig. Tänk om tror att jag enbart gillar henne för hennes utseende (är inte så) ex? Avvisningar är jag tyvärr van vid vilket gör det typ helt ovärt att ens försöka dejta bara för att bli avvisad. Vet heller inte vem annan jag ens kan se mig själv med, har aktivt undvikit att försöka skaffa tjej på uni också iom att jag inte har känslor för någon annan.
Det vore enormt tufft att bli avvisad.
Jag försöker.
Roliga saker, inte direkt bara sitta och äta på någon tråkig plats. Innovativa och roliga saker som faktiskt ökar chansen för en relation där båda trivs.
Det är ju komplext.
Jo kanske men det är ändå inte direkt optimalt. Inte direkt så man vill bli ihop med någon enbart pga att ha träffats på en restaurang ex.
Skulle såklart vara jätteroligt att träffa henne själv, har gått i månader nu och bara varit fast i samma meningslösa position utan att egentligen kunna göra något. Det är inte roligt.
Du kan göra något.
Men du vågar inte. Du orkar inte. Dvs du är inte mogen.
Nej, jag kan av logistiska skäl inte göra allt.
Nej, jag är inte på spektrat bara för att jag inte vill stressa fram något som jag riskerar ångra i framtiden.
Jag ska som sagt bjuda ut henne när det passar.
Och? Jag vill inte vara i flera relationer genom livet helst utan helst stanna i en bra relation
Nej, jag pratar inte om en arrangerad relation utan om att växa ihop i en relation naturligt.
Jag vill träffas såklart men inte ha tråkiga dejter bara för att vara på en dejt.
Hur tänker du skriva då så hon inte missuppfattar dig?
Du har ju haft tid på dig att fundera.
Vet inte för beror på
Jo men är inte enkelt