Inlägg från: Anonym (Jonna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jonna)

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

anonym05swe skrev 2024-11-08 23:15:38 följande:
    Jag vet inte men hon kanske är osäker på vad jag vill antagligen.

Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.

Jag har tre frågor angående detta. Jag vill gärna ha svar på var och en, utan att du använder de fraser du redan använt.

VARFÖR skulle hon tolka det så?

Om hon skulle bjuda ut dig, skulle du tolka det på det sättet då?

Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll?

• Anonym (Jonna)
    Anonym (Jonna) skrev 2024-11-10 09:14:26 följande:

Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.

Jag har tre frågor angående detta. Jag vill gärna ha svar på var och en, utan att du använder de fraser du redan använt.

Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll?

Du missade att svara på mina frågor ovan.
  • Anonym (Jonna)

Klistrar in frågorna IGEN . Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.

Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, (att hon kanske är osäker på vad du vill) men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll?

• Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-14 10:21:46 följande:

Ja och det är jobbigt att göra samtidigt som det också är jobbigt att avvisas. Har ingen annan plan heller om jag blir nobbad. 

Jag har bara upplevt motsatsen dvs bli nobbad och dylikt. 

Du har ju ingen plan nu heller.  Du hade ju en plan i augusti att bjuda ut henne i september, men det gjorde du inte. Vad menar du att du har för plan nu?
  • Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-14 11:49:49 följande:
    Ska försöka bjuda ut henne efter att jag skrivit lite mer med henne. Ska skriva med henne denna vecka vet jag iaf (gått flera veckor sedan vi skrivit senast)
    Okej, men det är ju en ganska otydlig plan, eftersom det är exakt samma plan du har haft hela tiden. "Lite mer" kan ju betyda exakt vad som helst, så vilka konkreta saker ska behöva hända innan du känner att det är okej att bjuda ut henne?

Det faktum att ni inte har skrivit på flera veckor, hur tolkar du det? Den enklaste tolkningen är ju att hon inte är intresserad. Därför vore det klokt av dig att bjuda ut henne så fort som möjligt, det leder till allra minst stress och möjlighet till feltolkning av henne. 
  • Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-14 18:50:12 följande:

Vet om rätt många i min ålder som jag gått i samma skola som är i stabila förhållanden. Ja, ovissheten är jobbig men så fort jag kommer in i en bra relation kommer det vara skönt att slippa den stressen. 

Kanske men av andra tjejer vet jag att man enbart ska skicka typ 1-2 gånger och sen inte skicka mer om man inte får svar liksom. 

Men vad konstigt, du har ju skrivit tidigare att folk generellt inte vill ha stadiga förhållanden utan byta partner hela tiden?
  • Anonym (Jonna)
    Anonym (Jonna) skrev 2024-11-14 12:20:27 följande:
    Okej, men det är ju en ganska otydlig plan, eftersom det är exakt samma plan du har haft hela tiden. "Lite mer" kan ju betyda exakt vad som helst, så vilka konkreta saker ska behöva hända innan du känner att det är okej att bjuda ut henne?

Det faktum att ni inte har skrivit på flera veckor, hur tolkar du det? Den enklaste tolkningen är ju att hon inte är intresserad. Därför vore det klokt av dig att bjuda ut henne så fort som möjligt, det leder till allra minst stress och möjlighet till feltolkning av henne. 
    Du missade att svara på dessa frågor.
  • Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-15 20:22:41 följande:
    Saker har kommit i vägen (Inget relaterat till henne eller ngn annan tjej) 

Inte än nej. 
  • Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-15 21:14:04 följande:
    Jag ska skriva till henne 
  • Anonym (Jonna)
    anonym05swe skrev 2024-11-18 15:08:39 följande:
    Ja vill göra något liknande men är rädd att hon ska ta ex en komplimang fel osv. 
    Den feltolkning du har nämnt är att du är rädd att hon ska tro att du bara gillar hennes utseende. Vad är du rädd att hon gör för feltolkning av komplimanger som inte handlar om hennes utseend?
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?