-
Vad tänkte du göra med avståndet när du i slutet av augusti skrev att du skulle bjuda ut henne någon av de närmaste tre helgerna?anonym05swe skrev 2024-09-28 18:56:12 följande:Fast vad ska jag göra med avståndet osv.
-
Undrar fortfarande över varför du i slutet av augusti skrev att du skulle bjuda ut henne någon av kommande tre helger. Du skrev sen att du ?inte hann? under de helgerna - varför har du inte gjort det efter då?anonym05swe skrev 2024-09-30 09:21:51 följande:Nej men vill inte heller dejta eller vara en partner till någon utan en långsiktig vision.
Misstolkning. Inte det som åsyftas utan enbart att om detta inte går vägen vet jag inte vad som sker framåt.
Man kan vilja saker men logistik kan stoppa det ex.
Har faktiskt skrivit med henne rätt länge som är en risk. -
Det var inte svar på frågan. Det var ju exakt lika svårt i slutet av augusti när du skrev att du skulle bjuda ut henne någon av följande tre helger.anonym05swe skrev 2024-10-03 11:19:39 följande:Herregud är inte direkt enkelt
-
Vad var det som gjorde att du i slutet av augusti trodde att du skulle bjuda ut henne någon av de tre närmsta helgerna?anonym05swe skrev 2024-10-09 20:00:51 följande:Du tror det är enkelt? Har skrivit med henne länge och är verkligen intresserad av henne. Ja, jag hade gärna kommit längre såklart men är verkligen inte enkelt.
Vill såklart berätta för henne men först efter att ha träffat henne flera gånger. Vill inte direkt slänga mig in i en relation för fort.
Är så otroligt jobbigt med dels tiden men också att jag inte hunnit vara helt ärlig med henne när vi setts på plats ex. Tiden gör det jobbigare också för nu är jag bara fast i samma situation. -
Hallå?Anonym (Jonna) skrev 2024-10-10 12:59:13 följande:Vad var det som gjorde att du i slutet av augusti trodde att du skulle bjuda ut henne någon av de tre närmsta helgerna?
-
Så vad var det som gjorde att det inte gick?anonym05swe skrev 2024-10-14 15:28:33 följande:Inget särskilt men hoppades det skulle gå
-
Varför skrev du då i slutet av AUGUSTI att du skulle bjuda ut henne någon av de tre följande helgerna? Logistiken var exakt densamma då.anonym05swe skrev 2024-10-21 15:52:04 följande:Fast det är ju logistiska skäl som är den största orsaken till att jag inte bjudit in henne. Inte att jag är "omogen" då jag inte är omogen utan snarare mer mogen då jag inte vill stressa in i en relation.
-
Hon kanske tolkar dig annorlunda redan nu än vad du tycker att hon borde. Det är inte bara en inbjudan som tolkas, utan all interaktion. Har du tänkt på det?anonym05swe skrev 2024-10-21 17:00:46 följande:
Ja, det är det jag hoppas på men hon kanske tolkar en inbjudan annorlunda än vad man förväntar sig. Tänk om tror att jag enbart gillar henne för hennes utseende (är inte så) ex? Avvisningar är jag tyvärr van vid vilket gör det typ helt ovärt att ens försöka dejta bara för att bli avvisad. Vet heller inte vem annan jag ens kan se mig själv med, har aktivt undvikit att försöka skaffa tjej på uni också iom att jag inte har känslor för någon annan.
Det vore enormt tufft att bli avvisad.
Jag försöker.
Varför skrev du då i slutet av AUGUSTI att du skulle bjuda ut henne någon av de tre följande helgerna? Logistiken var exakt densamma då.anonym05swe skrev 2024-10-21 15:52:04 följande:Fast det är ju logistiska skäl som är den största orsaken till att jag inte bjudit in henne. Inte att jag är "omogen" då jag inte är omogen utan snarare mer mogen då jag inte vill stressa in i en relation.
Svara med nya ord, utan meningar och fraser som du redan skrivit hundratals gånger. -
Hallå?Anonym (Jonna) skrev 2024-10-21 22:17:35 följande:Hon kanske tolkar dig annorlunda redan nu än vad du tycker att hon borde. Det är inte bara en inbjudan som tolkas, utan all interaktion. Har du tänkt på det?Varför skrev du då i slutet av AUGUSTI att du skulle bjuda ut henne någon av de tre följande helgerna? Logistiken var exakt densamma då.anonym05swe skrev 2024-10-21 15:52:04 följande:Fast det är ju logistiska skäl som är den största orsaken till att jag inte bjudit in henne. Inte att jag är "omogen" då jag inte är omogen utan snarare mer mogen då jag inte vill stressa in i en relation.
Svara med nya ord, utan meningar och fraser som du redan skrivit hundratals gånger. -
Hur tror du att hon tolkar situationen som den är just nu, att du en gång i veckan skriver något ytligt till henne?anonym05swe skrev 2024-11-08 15:53:23 följande:Det är det jag velat göra rätt länge ja men vet inte hur vagt/konkret jag ska ska skriva det för att ska nå ut på rätt sätt.
-
anonym05swe skrev 2024-11-08 23:15:38 följande:Jag vet inte men hon kanske är osäker på vad jag vill antagligen.
Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.
Jag har tre frågor angående detta. Jag vill gärna ha svar på var och en, utan att du använder de fraser du redan använt.
VARFÖR skulle hon tolka det så?
Om hon skulle bjuda ut dig, skulle du tolka det på det sättet då?
Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll? -
Du missade att svara på mina frågor ovan.Anonym (Jonna) skrev 2024-11-10 09:14:26 följande:
Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.
Jag har tre frågor angående detta. Jag vill gärna ha svar på var och en, utan att du använder de fraser du redan använt.
Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll?
-
Klistrar in frågorna IGEN . Du har skrivit en miljon gånger att feltolkningen du är rädd för är att hon skulle tro att du bara är intresserad av hennes utseende.
Redan nu tror du att hon tolkar dig fel, (att hon kanske är osäker på vad du vill) men den feltolkningen tycker du inte spelar någon roll? -
Du har ju ingen plan nu heller. Du hade ju en plan i augusti att bjuda ut henne i september, men det gjorde du inte. Vad menar du att du har för plan nu?anonym05swe skrev 2024-11-14 10:21:46 följande:
Ja och det är jobbigt att göra samtidigt som det också är jobbigt att avvisas. Har ingen annan plan heller om jag blir nobbad.
Jag har bara upplevt motsatsen dvs bli nobbad och dylikt.
-
Okej, men det är ju en ganska otydlig plan, eftersom det är exakt samma plan du har haft hela tiden. "Lite mer" kan ju betyda exakt vad som helst, så vilka konkreta saker ska behöva hända innan du känner att det är okej att bjuda ut henne?anonym05swe skrev 2024-11-14 11:49:49 följande:Ska försöka bjuda ut henne efter att jag skrivit lite mer med henne. Ska skriva med henne denna vecka vet jag iaf (gått flera veckor sedan vi skrivit senast)
Det faktum att ni inte har skrivit på flera veckor, hur tolkar du det? Den enklaste tolkningen är ju att hon inte är intresserad. Därför vore det klokt av dig att bjuda ut henne så fort som möjligt, det leder till allra minst stress och möjlighet till feltolkning av henne. -
Men vad konstigt, du har ju skrivit tidigare att folk generellt inte vill ha stadiga förhållanden utan byta partner hela tiden?anonym05swe skrev 2024-11-14 18:50:12 följande:
Vet om rätt många i min ålder som jag gått i samma skola som är i stabila förhållanden. Ja, ovissheten är jobbig men så fort jag kommer in i en bra relation kommer det vara skönt att slippa den stressen.
Kanske men av andra tjejer vet jag att man enbart ska skicka typ 1-2 gånger och sen inte skicka mer om man inte får svar liksom.
-
Du missade att svara på dessa frågor.Anonym (Jonna) skrev 2024-11-14 12:20:27 följande:Okej, men det är ju en ganska otydlig plan, eftersom det är exakt samma plan du har haft hela tiden. "Lite mer" kan ju betyda exakt vad som helst, så vilka konkreta saker ska behöva hända innan du känner att det är okej att bjuda ut henne?
Det faktum att ni inte har skrivit på flera veckor, hur tolkar du det? Den enklaste tolkningen är ju att hon inte är intresserad. Därför vore det klokt av dig att bjuda ut henne så fort som möjligt, det leder till allra minst stress och möjlighet till feltolkning av henne.