• Anonym

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Telepat) skrev 2024-05-27 17:08:52 följande:

Är det lätt att ge andra råd? Och inte lika lätt när du själv är där?

Finns inget som heter "råd". Det heter "kvinnor säger hur andra ska vara" och leder till att man blir trådstartarhomogäjj.
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-27 21:40:12 följande:
    Jag tror inte det är omöjligt att det blir en relation om allt bara går rätt.
    Här har vi nog slutligen hittat något som jag kan hålla med om är unikt, trots allt.
  • Anonym
    Anonym (Do) skrev 2024-05-27 23:36:51 följande:

ÄR HON SINGEL?!?!?!?!?!

Uppenbarligen inte. 
  • Anonym
    Anonym (Tiden går) skrev 2024-05-29 08:11:15 följande:
    Han är ju expert på relationer 😁
    "Nej, jag är inte expert på relationer.
    För att jag verkligen vill träffa henne och bryr mig om henne på riktigt. Jo, jag är mogen. Vi känner varandra men det är så otroligt komplext."
  • Anonym

Hur ser planen ut nu? Strategi? Hur ska du vinna ditt hjärtas mö?

Är det bara hopp om "hamnande" under event som gäller?

• Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 10:30:01 följande:
    Nej jag vill leva resten av mitt liv men den jag blir ihop med. Inte lagt ett specifikt mål att göra det med henne då vi inte är ihop, vill som mål leva mitt liv med den tjejen jag blir ihop med.

Jo jag är mogen för en relation. Inte mitt fel att dejtning inte är det roligaste. Jag föredrar hellre att växa in i ett förhållande. Jag vill öppna upp mig  känslomässigt efter jag lärt känna henne ytterligare.

Behöver inte vara så. 
    Det kommer inte att bli något växande eller hamnande och i synnerhet inte mellan två personer som bor "långt" (fniss) ifrån varandra, inte utbyter djupa tankar, inte vet vad den andre tänker med relationen och inte heller tänker tala om det.
    Det är HEEEEELT garanterat. Ett möjligt undantag hade kunnat vara om ni växt upp eller tillbringat varje arbetsdag tillsammans eller så, men även det vore osannolikt.

Så behöver det vara. Punkt jävla slut.

Följaktligen behöver man som minst hinta något, för att öht ge ödet någon form av puff alls.

Så behöver det vara. 
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 12:50:48 följande:
    Genom att bara träffas och inte nödvändigtvis kalla det dejt. 

Hela tiden sagt att jag inte kan sätta ett sånt mål när man inte är ihop. Utan har det som generellt mål. Modern dejtning är problemet. 

Nej så är det inte. Jag vill träffa henne och växa in i ett förhållande. Inte omöjligt att det blir oss. 
    Men är du inte riktigt "med" eller något?!
    Det blir inget växande och DET är helt omöjligt! 

Ska det vara möjligt att bli ihop med henne så får du bli ihop med henne! Glöm växandet!
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:11:03 följande:
    Varför skulle vara omöjligt? Inget säger att man behöver gå på dejter för att bli ihop per se. 

Jag vill bli ihop med henne men modern dejtning är det största problemet. Jag vill inte göra något tråkigt som att gå på ngn lunch ex för att kunna bli ihop. 
    Men svamla på, för all del. Jag har aldrig nämnt något om att du ska dejta henne - vare sig "modernt" eller genom att lira serenader på luta och få en pelargon i skallen.

Något annat som du ska icke-bemöta?
  • Anonym
    anonym05swe skrev 2024-05-29 13:13:48 följande:
    Du målar upp det som omöjligt vilket inte är sant.
    Har aldrig nämnt något om dejter. 
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?