Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Jag vet men brukar tjejer tolka det som att om man börjar dm:a att de antar att man är intesserad? Har enbart dm:at henne.
Ja, ska fortsatt skriva med henne. Vet det.
Jag vet men brukar tjejer tolka det som att om man börjar dm:a att de antar att man är intesserad? Har enbart dm:at henne.
Ja, ska fortsatt skriva med henne. Vet det.
Jag dricker inte ens men är orolig över hur det ska utvecklas med hon jag gillar. Har dock inget emot ett distanförhållande om det är nödvändigt temporärt men är inte det jag föredrar men självklart är jag mycket hellre i ett distansförhållande med någon jag gillar än singel.
Ska absolut träffa nytt folk då när jag pluggar.
Om det är så er kontakt ser ut, att du ska hitta på frågor, så föratår jag att du har svårt att komma på vad du ska skriva.
1. Din del: Du ställer frågor.
Pratar du om nåt annat där emellan, nåt utan frågetecken? Skriver du om vad du gjort eller tänkt på?
2. Hennes del: Hon svarar.
Utvecklar hon nåt där, eller är det bara du säger Har du ätit glass än nu när det börjar bli varmt då? och hon svarar Nej, inte än, eller svarar hon Nej, det har inte blivit av, vi har haft sånt skitväder. Igår snöade det! Men snart är det sommar, då blir det en massa glass!
Frågar hon dig i det läget om du ätit glass, om du gillar glass, eller slutar hon skriva?
(Ja, glass är bara ett exempel men du fattar principen)