anonym05swe skrev 2025-02-15 02:17:18 följande:
Och läste Anonyms tidigare svar i tråden och jag vet att jag måste göra mer sedan tidigare. Jag tror en del har att göra med tidigare upplevelser. Aldrig upplevt riktig kärlek eller ens en kort romans överhuvudtaget.
Alltid blivit avvisad. Hatar det. Vill verkligen göra allt för henne och är som sagt som i ursprungsinlägget redo att offra fritid m.m för att träffa henne. Vill att det ska gå vägen verkligen.
Jag bör ha gjort mer tidigaret också men går inte att ändra dåtiden. Har varit jättenervöst varje gång vi setts.
Samtidigt kvarstår de logistiska problemen för är inte direkt så man blir sambo direkt heller om man blir ihop.
Oavsett om detta leder till relation eller inte vill jag verkligen träffa den rätta kvinnan som jag kan vara gift med inom 5 år och ha barn med inom ca 8 år
Bullshit att du tycker du gjorde fel då eftersom du faktiskt kan ändra vad du gör nutid men det gör du inte, du bara fortsätter upprepa det inte är enkelt vilket du gjorde då också. Dina skäl till att inte göra något är desamma som de var då. Så uppenbarligen godtar du att du inte gör något. Du tycker inte alls att du borde ha gjort något för du har enligt dig själv tillräckliga skäl att låta bli.