Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Det är inte kört, brukar han ju skriva. Kanske därför han inte gör något? För att han vill kunna fortsätta konstatera att det inte är kört?
Det är inte kört, brukar han ju skriva. Kanske därför han inte gör något? För att han vill kunna fortsätta konstatera att det inte är kört?
Det är verkligen ingen annan som har det så tufft som du, känns livet ofta orättvist?
Den här psykologen du vägrar träffa, hon hade kunnat hjälpa dig se lösningar på dina problem istället för hinder, hon hade kunnat få dig att se mönster i dina tankegångar och hjälpt dig bryta det negativa mm.
Jag skrev inte att det är enkelt, jag skrev att är man tillräckligt intresserad så gör man det ändå, som svar på ditt inlägg om att det inte är enkelt. Läsförståelse?
Och läste Anonyms tidigare svar i tråden och jag vet att jag måste göra mer sedan tidigare. Jag tror en del har att göra med tidigare upplevelser. Aldrig upplevt riktig kärlek eller ens en kort romans överhuvudtaget.
Alltid blivit avvisad. Hatar det. Vill verkligen göra allt för henne och är som sagt som i ursprungsinlägget redo att offra fritid m.m för att träffa henne. Vill att det ska gå vägen verkligen.
Jag bör ha gjort mer tidigaret också men går inte att ändra dåtiden. Har varit jättenervöst varje gång vi setts.
Samtidigt kvarstår de logistiska problemen för är inte direkt så man blir sambo direkt heller om man blir ihop.
Oavsett om detta leder till relation eller inte vill jag verkligen träffa den rätta kvinnan som jag kan vara gift med inom 5 år och ha barn med inom ca 8 år