-
Alltså det här är INTE svar på hur du kan veta att INGEN misstänker det.anonym05swe skrev 2025-01-29 13:49:21 följande:För folk i min familj tror en annan i min familj är det, inte mig.
-
Alla icke-svar i tråden, gör du det med flit för att komma undan jobbiga frågor eller tror du genuint att du svarar på de faktiska frågorna?
-
Du kanske inte har just autism, eller då har du det, det vet inte jag, men läser man dina svar och hur du resonerar och drar slutsatser så står det ganska klart att det är något som inte står riktigt rätt till.
Du berättar att du mår väldigt dåligt.
Och du har inte klarat studierna.
Det är ganska mycket som tyder på att du inte fått rätt hjälp från samhället.
-
Nej du resonerar och svarar väldigt konstigt och ovidkommande, bemöter inte faktiska poänger osv.anonym05swe skrev 2025-01-29 14:34:38 följande:
Jo, det står rätt till
Nej, är bara jobbigt med att hon inte vet om det och att jag inte träffat henne själv än. Mår bra överlag
Det är inte ovanligt, var rätt många i min kurs som inte klarade spärren.
Fast du har beskrivit det som att ditt mående är väldigt dåligt pga den här situationen, men när någon påpekar att du säger du mår dåligt så är det plötsligt inte så farligt, förstår du inte vad genomskinlig du är?
Det handlar inte om hur många som inte klarade, utan om alla problemen sammanlagt. Du har problem och kommer inte dit du vill i livet. -
Jo det stämmer, och det är flera som påpekat det till dig att du inte svarar, och du pratar runt frågor som du får och svarar inte, missar självklara poänger osv. Frågan är om du medveten om det eller om du genuint tror att du har svarat. Du skyllde på att en fråga jag ställde var konstigt formulerad, vem håller med dig? Det var ingen svårförståelig fråga, för någon som inte har någon typ av diagnos.anonym05swe skrev 2025-01-29 15:05:32 följande:
Stämmer inte
Nej bara sagt att detta är jobbigt, mår bra överlag som sagt
Nej du mår knappast bra överlag, i vad du skrivit så framgår det tydligt att den här situationen får dig att må väldigt dåligt. -
Har inget med att göra hur ofta du svarar, jag pratar om när du väl gör en citering på olika inlägg. Är det nästa löjliga bortförklaring, hur ofta du kan svara? Du har inte haft tid att svara ordentligt när du citerar inlägg?anonym05swe skrev 2025-01-29 16:18:54 följande:Nej svarar så ofta jag kan. Ställ frågan igen då. Är rätt många frågor som ställs.
Mår bra överlag -
Hur gick det? Vad skrev du och vad svarade hon?anonym05swe skrev 2025-01-28 21:16:12 följande:
Nej har pluggat också mellan den tiden. Ska skriva med henne imorgon.
Har inte gått en månad heller och ska skriva med henne imorgon som sagt.
-
Ja det kan man ju verkligen undraAnonym (Inget på spel....) skrev 2025-02-02 00:09:53 följande:Och hon var fortsatt totalt ointresserad av dig och vad som händer i ditt liv?
-
Med tiden blir hon väl mindre stressad om han säger nåt antar jag TS tänker. Det kanske blir första steget. Bara att vänta ut det.Anonym (X) skrev 2025-02-03 18:44:11 följande:
Dessutom, allt det här du tar upp som hinder så du inte ens kan skriva: kommer de försvinna av sig självt? Gör du nåt åt det?
-
Hur ska det gå till att han ska vara sig själv och se vart det leder, om hon tackar nej till den dejten?Anonym (Nora) skrev 2025-02-07 00:42:30 följande:
Har sett denna tråd dyka upp var och varannan dag under extremt lång tid med extremt många svar och råd. Räcker det inte nu? Ursäkta men vad fan är problemet? Om du vill lära känna henne eller prata med henne bjud ut henne på en dejt var dig själv och se vart det leder annars bara sluta! Gå vidare. Tuggande, repeterande om och om igen. Agera eller gå vidare!! Vänliga hälsningar.
-
Det är inte kört, brukar han ju skriva. Kanske därför han inte gör något? För att han vill kunna fortsätta konstatera att det inte är kört?
-
Tro mig, hon förstår att du är intresserad.anonym05swe skrev 2025-02-07 13:04:57 följande:Nej, det är inte slut eller över. Hon vet inte ens om att jag är intresserad
-
Han kommer inte sluta. Vad skulle hindra honom att fortsätta som han gör?Anonym (Nora) skrev 2025-02-07 16:45:02 följande:A men nu får han sluta.
-
Kan inte ser något som tyder på det. Han fortsätter med sitt gamla vanliga.Anonym (Nora) skrev 2025-02-07 16:47:13 följande:Vet inte inte. Denna tråd kanske..
-
Precis som den är nu, situationen kommer inte ändras. Så vad är ditt nästa steg med tanke på hur situationen är nu?anonym05swe skrev 2025-02-08 11:39:11 följande:Beror helt på situationen
-
Svara på det här nu TSAnonym (...) skrev 2025-02-08 11:42:43 följande:Precis som den är nu, situationen kommer inte ändras. Så vad är ditt nästa steg med tanke på hur situationen är nu?
-
Så gör det då, om du tycker det är ett bra steg i situationen som är nuanonym05swe skrev 2025-02-08 12:50:02 följande:Bjuda ut henne har jag tänkt
-
Nej ingenting som drabbar dig är ditt fel men ändå vill du inte söka den hjälp som behövs för att du ska komma någonstans i livet.anonym05swe skrev 2025-02-09 11:14:41 följande:Så man måste skriva om ALLTING? Nej, vissa saker kan man vänta med att avslöja.
Inte mitt fel att LAS finns som är ett stort hinder mot unga som mig som drabbar oss. Har flera HP nu. Nej är inte "livrädd för att bli utsatt av skratt". -
Tack för du bevisar min poäng, det är precis det här jag menar, du tar inget ansvar för någonting, allt som drabbar dig beror på omständigheterna. Men med den inställningen kommer du heller inte komma någonstans i livet. Att du inte försöker vara självkritisk någonstans är ditt val, att du inte söker hjälp för det du inte klarar själv är också ditt val. Men då får du också stå och stampa på samma ställe och inte komma någonstans.anonym05swe skrev 2025-02-09 11:42:38 följande:Du vet inte vad LAS är? LAS är typ största hindret på arbetsmarknaden för oss unga.
-
Tja, TS har väl ljugit för sig själv tråden igenom, inget är hans fel, han behöver ingen hjälp, han mår bra, allt är bra, han har en chans hos tjejen, han ska bjuda ut henne osv. osv. Det är en avgörande del av hans problem, han vill inte se sanningen i vitögat.Anonym (K) skrev 2025-02-09 19:54:58 följande:Varför väljer du att ljuga?