Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Varför ska du vänta till nästa vecka med att skriva med henne?!
Hon har ghostat dig i tre veckor nu och du bara låter tiden gå!
Varför ska du vänta till nästa vecka med att skriva med henne?!
Hon har ghostat dig i tre veckor nu och du bara låter tiden gå!
Jo, hon är aktiv men inte med dig.
Ja, ibland tar hon kommando och gör det. När vi skriver gör jag det ja.
Ja, vi pratade om en artist och sen så bjöd hon in mig men så krockade det för henne. Tror ni övertolkar saker för mkt.
Hur menar du med mall?
Jag är villig att göra mkt för att det ska leda till en god relation. Min långsiktiga dröm är att gifta mig, skaffa barn och leva ihop. Kortsiktig dröm: Skaffa flickvän (exkl alla drömmar med jobb osv som jag redan har en plan för)
Tar kommando för att hon inlett en konversation några gånger de få tillfällen ni setts? Men då vet vi, hon ör ingen blyg viol, varför skriver hon aldrig, aldrig först då?
Bjöd hon in dig? Var det inte som du skrev tidigare, ?du får väl hänga med nästa gång de spelar? ugan mer? Var det bar det där övertolkar du det massor.
För hon inte är särskilt aktiv på sociala medier överlag, lägger sällan ut saker m.m (likt jag själv). Jag eller henne har inte ens pratat någonting om relationer osv.
Ja, hon bjöd in mig. Jag bjöd inte in henne till spelningen.
Det är inte kört men det är jobbigt att ha burit dessa känslor i flera månader.
* sa hon
TS är väl heller inte intresserad då om man ska tolka beteendet som vissa av er? Ni skriver att hon inte tar några initiativ men TS har väl inte tagit fler initiativ än henne?
Klart att det är en inbjudan att säga att någon får hänga med, inget fel alls att kalla det för en inbjudan.
TS borde ha agerat för länge sen, nu är det för sent.