Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Du är fortsatt otrevlig och nosig.
Bara det att du skriver "nej" när någon påpekar att du säger emot dig själv, vilket du gjort precis hela tråden igen.
Konstaterar också att på 675 sidor har det inte presterats ett enda svar som talar om hur avstånd försvårar ställandet av en fråga.
Du har inga svar. Du är bara allmänt feg. Det paradoxala med det är att du tror att du inte har gett upp bara för att du kan pojkrumsfantisera lite. Vafan hjälper det i den verkligen världen och hur är det att inte ge upp?
Det kommer att bli så galet pinsamt om du någonsin hade fått ur dig något till henne, så det är ju tur att det aldrig kommer att hända.
Jag svarade det redan men har agerat genom att skriva med henne för är mitt ansvar att visa att jag bryr mig om henne (vilket jag gör) så det åtminstone någorlunda kan tolkas rätt.
Citat eller belägg?
För med avståndet gör det svårare att tolka exakt hur det som skrivs tolkas, vissa personer tolkar saker olika (även om det är exakt samma text)
Feg? Du attackerar mig för jag har känslor och försöker mitt bästa för henne inte för mig själv för bryr mig om henne enormt, söker inte en relation för MIN BEKRÄFTELSE utan för jag vill ge all min kärlek, stöd och uppbacking för henne. Du tycker det är bättre med folk som strular runt varje helg eller folk som är otrogna? Inte konstigt att normal moral i Sverige är som bortblåst (där ex personer som varit otrogna eller personer involverad i dåliga saker (som brott) hyllas. Personer som t.om erkänt i medier som varit otrogna skrivs i positiva ordalag.
Jo, jag kommer träffa henne nästa vecka antagligen så måste prata med henne där och själv om det går.