-
Alltså efter hon har muckatanonym05swe skrev 2025-03-05 13:50:19 följande:Ja alltså vill helst bjuda ut henne på eventet men annars göra det efter hennes muckning
-
Går inte att göra ngt bara vi den dagen tror jagAnonym (X) skrev 2025-03-05 15:27:49 följande:Varför frågar du henne inte INNAN eventet om ni ska göra nåt den dagen, bara ni 2?
-
Inte själva, nej. Tror tyvärr att det inte går att göra det den dagen inte under en särskilt lång tid iaf. Bara ca 20 min om någotAnonym (X) skrev 2025-03-05 20:33:16 följande:Ingen tid att ta en fika? En promenad? Äta lunch tillsammans?
-
Anonym (Hej) skrev 2025-03-05 20:42:39 följande:Och du tycker inte att det är värt att fråga ens? Det finns en liten chans att ni äntligen kan få till egentid men då skyller du på att det är för kort tid?
Hade du inte tackat ja direkt om hon föreslagit det för dig? Om hon skrivit och frågat om ni kunde försöka få till en kort fika tillsammans?Vet inte ens om det finns 20 min för en kort dejt/träff heller. Såklart hade jag gärna gjort det om det gick men vet inte om det gör det.
-
Anonym (X) skrev 2025-03-05 22:51:52 följande:Ingen planerad aktivitet på eventet (skit samma om det är att skala potatis till lunchen) du kan föreslå att ni gör tillsammans?
Vi får det redan bjudet av organisationen men jag ska försöka hänga med henne under dagen.
Alltså jag hatar denna sitsen jag är i något enormt. Det är jobbigt, det är slitigt men framförallt tungt att bära dessa känslor men inte kunna träffa henne ofta. Och sen tänka att vi värsta fall bli avvisad. Det gör en inte glad direkt. Vill bara vara i en relation med henne såklart allra helst men läget nu är inte roligt. Det enda roliga är att kunna skriva med henne och veta att jag kommer träffa henne nästa vecka.
-
Anonym skrev 2025-03-06 09:39:31 följande:Du kommer inte att göra något som leder till ett avvisande. Du har valt limbo.
Eh, håller inte med
Nej, jag har inte valt denna situation. Inte direkt så jag bara efter att ha träffat henne "låt mig få känslor för henne"
-
Jag har redan sagt att jag inte är felfriAnonym (X) skrev 2025-03-06 11:33:16 följande:
TS, vad är ditt ansvar i att det inte hänt nåt med tjejen?
Vad är ditt ansvar i att du misslyckats med studierna?
Vad är ditt ansvar i att du misslyckats med att få jobb?
Vad är ditt ansvar i att du inte fått nya vänner?
-
Ja självklart har jag ansvar för en del saker men det gör det inte mindre tufft för det.Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-03-06 21:35:45 följande:Det handlar inte om att vara felfri, det handlar om att ha "accountability" för sitt eget liv och sitt agerande, något du hittills inte visat alls utan allt beror på saker utanför din kontroll. Saker som går att övervinna om man verkligen vill, om man tar ansvar för att få sitt liv åt det håll man önskar.
-
Allting är inte mitt ansvar. Det är så men vissa saker saknar jag ansvar för..Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-03-08 12:12:22 följande:Det har fu ju typ aldrig ansetts tidigare utan det har hela tiden varit andras fel, omständigheter, eller vad du nu kommit på som varit orsaken.
Så, vilka saker är DITT ansvar vad gäller situationen?
Flera saker -
Allting är inte mitt ansvar. Det är så men vissa saker saknar jag ansvar för..Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-03-08 12:12:22 följande:Det har fu ju typ aldrig ansetts tidigare utan det har hela tiden varit andras fel, omständigheter, eller vad du nu kommit på som varit orsaken.
Så, vilka saker är DITT ansvar vad gäller situationen?
Flera saker