Hon kan ha varit upptagen osv eller annat. Ska skriva med henne igen.
Har du skrivit till henne om andra saker som hon svarat på men hon undviker det här?
Nej, hon är inte för upptagen, då hade hon inte skrivit alls, alternativt sagt "jag vet inte hur det blir" om hon oroade sig för vad du tyckte.
Det kommer rinna ut i sanden.
Har du frågot om tid när ni ska ses för en konsert och hon inte har återkopplat på två veckor är ho inte intresserad av dig. Är man intresserad av någon återkopplar man snabbt på en inbjudan.
Alltså - HON ÄR INTE INTRESSERAD AV DIG! HON SER INGEN POÄNG I ATT LÄRA KÄNNA DIG MERA!
Är man intresserad men inte vet om man kan så skriver man det och bekräftar att man faktiskt vill ses.
Du lägger timmar här trots ditt späckade schema.
Klart hon skulle hinna skriva "Hej, jag vet fortfarande inte vilken helg jag kan. Hur är det med dig?" om hon var intresserad av att ni skulle ses.
Jag hade velat skriva med henne istället för att skriva här men är rädd för en mängd saker tex att saker tolkas fel (hon kan ex tro att jag gillar henne innan jag är redo att berätta det)
Alltså, har du inte snurrat till det helt nu?
Hur ska du kunna bjuda henne på dejt om hon inte får förstå att du gillar henne?