Anonym (Hej) skrev 2025-02-23 11:05:01 följande:
Vadå, att ni satt vid ett bord och några frågade dig om tjejen? Det är inte direkt att bry sig, det är att vara lite retfull och ställa en fråga.
Din sista mening är helt ovidkommande för min fråga, varför ser du hinder där ingen annan ser hinder? Alla vi andra som svarar dig har gjort det du inte klarar av att göra men istället för att svara ärligt så hittar du på massa nonsens (typ modern dejting, privat, stress mm).
Gäller dessa hinder bara dig? Alla andra i världen klarar av att hoppa över hindren eftersom målet är viktigare än vägen dit men inte du. Varför?
Nej, en person specifikt i den gruppen visade aktivt intresse för det flera gånger.
Nej, det är riktiga hinder. Avståndet som sådant är ett stort hinder då man inte kan träffas lika ofta ex på avstånd och ja, ursprungsinlägget stämmer fortfarande.
Inte sagt att de enbart gäller mig och finns garanterat flera i samma situation med mig som inte nått målet än. Jag vill också komma över alla hinder men det är inte enkelt. Speciellt iom att jag faktiskt har en vision för att dejtas och vara tillsammans och inte är en ytlig och tråkig person direkt.