anonym05swe skrev 2025-01-17 14:27:05 följande:
Ja, men vill inte att hon ska tolka en fråga om dejt/träff som "oj han är ytlig"
Hade inte varit konstigare om jag direkt efter fått känslor (typ veckan efter) bjudit ut henne?
Jag skriver till henne på ett seriöst sätt och ställer frågor osv för jag bryr mig om henne.
Nej, absolut inte. Har genuina känslor och bryr mig om henne. Jag kommer bjuda ut henne.
Jag ska som sagt bjuda ut henne.
Vore jobbigt så klart
Jesus, blir du inte trött på dig själv? Du skriver samma fraser igen och igen, det är rundgång och du har inte utvecklats något alls sen ett år tillbaka. Du har tagit studenten, flyttat, testat högskolan (studerar du fortfarande?) men känslomässigt har du inte tagit några steg alls.
Du har inte genuina känslor, du känner henne inte alls. Du har pratat ytligt med henne på plats och via dm, inget djupare har blivit sagt eller skrivet och du har inte en aning egentligen vem hon är. På samma sätt som att hon inte vet vem du är, hur din ångest ligger och ruvar över att blir retad eller hur du bara drömmer om ett förhållande.
Vet hon om att du inte trivs på universitetet eller att det inte går så bra? Vet hon om att du tycker folk är ytliga och dejtar modernt? Att folk stressar in i saker och att du är ute efter en enda stor kärlek?