• anonym05swe

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-02-10 14:41:41 följande:
    Vad söker du för jobb där körkort är ett krav? Finns ju massor med jobb där man inte behöver körkort. 
    Alla jobb förutom typ telefonförsäljare kräver körkort.
  • anonym05swe
    Anonym (Smol) skrev 2025-02-10 16:01:29 följande:
    Varför tror du det? På mitt jobb är vi 5000 anställda, max 100 av dem behöver körkort på grund av jobbet. Vi är inte telefonförsäljare.
    Kolla arbetsförmedlingen själva. Av 8000 jobb försvinner ca 90% när man filtrerar efter körkort och även filtering dyker jobb upp som ändå kräver körkort
  • anonym05swe
    Anonym skrev 2025-02-10 19:16:04 följande:

Hur det här laget har du hunnit bjuda ut henne väl? Var ju längesedan du sa att du skulle. Hur gick det?

Ska men har ej gjort det än
  • anonym05swe
    Anonym (Smol) skrev 2025-02-10 21:38:54 följande:
    I princip ingen av våra nyanställda kommer via Arbetsförmedlingen. De söker via våra annonser på vår webbsida.
    Alla företag annonserar inte efter jobb på samma sätt. Vissa gör knappt överhuvudtaget
  • anonym05swe
    Anonym (Smol) skrev 2025-02-11 02:31:14 följande:
    Ja? Det vet alla som sökt jobb/fått jobb. Ditt påstående om att majoriteten av jobben kräver körkort är fel, det är det du ska försöka visa underlag för.

Har du svårigheter i att följa resonemang och tankekedjor? Skulle det kunna vara anledningen till att du kuggade tentor?
    Kolla AF bara....
  • anonym05swe
    Anonym (Lugn) skrev 2025-02-11 12:57:13 följande:
    Frågar igen: Vilken bransch/vilka branscher anger du då 90 procent faller bort för att du saknar körkort?
    Massa serviceyrken försvinner
  • anonym05swe
    Anonym skrev 2025-02-11 21:46:20 följande:

Hallå?
    Varför bjuder du inte ut henne?
    Hur hjälper det situationen att du "ska"? Kommer hon att komma åkande för att du ska?

Är du läskunnig? Förmögen att besvara frågor?

Det kommer ju att ske som sagt, beror på vissa omständigheter till att det inte skett än. 

Ja, jag är läskunnig och besvarar frågor.

• anonym05swe
    Anonym (Varför ens försöka...) skrev 2025-02-12 07:14:29 följande:
    Du känner att detta tjatande tar TS framåt? Har du inte förstått efter 600+ sidor att han inte är särskilt intresserad av den här tjejen, egentligen?
    Jag är djupt intresserad av henne då jag har känslor för henne.
  • anonym05swe
    fornminne skrev 2025-02-13 07:02:48 följande:
    Är det inte jobbigt att gå omkring och vara djupt intresserad av någon så länge, utan att ta steget och ta reda på om hon är intresserad tillbaka?

Någon du inte ens har träffat på länge och bara har sporadisk kontakt med.
    Redan sagt att det är jobbigt sedan tidigare
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?