Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
www.familjeliv.se/forum/thread/83287204-kat-ibland-men-vill-inte-ligga-runt-runt
Du vet att det universitet jag studerar på inte har jättebra professorer överlag i diverse rankingar för mitt program jag studerade?
Studiematerialet var intetsägande och tentorna tog upp mer irrelevanta saker än studiematerialet. Jo, det kan jag men det är orimligt att ha det istället för att ha alla examinationer skrivna som avhandlingar istället utifrån studiematerialet så man kan välja en särskild del och skriva.
Såhär efter snart 1,5 år och över 600 sidor av ursäkter och förklarande av hur du "gjort mycket", att det faktiskt går framåt och att andras erfarenheter ska garvas åt, förringas och inte lyssnas på eftersom du vet mycket bättre, börjar det kanske bli dags för oss andra att erkänna?
Det verkar ju trots allt som om det går framåt, du har gjort fullt tillräckligt det var du som visste bättre och gjorde rätt i att nosa dig.
Eller?
Det är väl därför vi sitter här och diskuterar dina framgångar på sidan 615?
För fanns enbart den kombinationen där.
Att vanliga tentamen är objektivt sämre som är mer fokuserad på minne snarare än faktisk kunskap. Att skriva det på ca 4-5 sidor en rapport på ämnet är mer vetenskapligt och bättre som examination.
Hur det här laget har du hunnit bjuda ut henne väl? Var ju längesedan du sa att du skulle. Hur gick det?