• anonym05swe

Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?

Anonym (X) skrev 2025-01-28 16:02:32 följande:

Vad svamlar du om? 

Ingen har tagit upp sociala medier, varför drar du upp en paranoid föreställning att andra (vilka?) kan outa att duär ute med henne? Eller va?

Va? 

Poängen är att idag brukar folk lägga upp om dejter osv på sociala medier (vet ej om hon gör det eller ej). Tror inte att andra skulle lägga upp det nej. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-01-28 16:37:27 följande:
    Ja, vad är poängen?
    Hur rör det här dig och henne?
    Att det kan ske
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-01-28 16:48:40 följande:
    Vad kan ske? Att du lägger upp om er på sociala medier? Att hon gör det? Annars har sociala medier inget med situationen att göra.
    Jag skulle inte och tror inte hon skulle lägga upp men vet inte. 

Finns risk för skvaller också då jag också känner hennes syster men tror inte hon skulle avslöja till andra. 
  • anonym05swe
    Anonym (Tiden går) skrev 2025-01-28 17:03:57 följande:
    Ska systern följa med på träffen?

Du behöver inte vara orolig för något sådant. Eftersom du inte träffar henne så kommer ingen att veta något.
    Nej men folk kan prata 

Jag ska som sagt bjuda ut henne när det går
  • anonym05swe
    Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-01-28 19:00:32 följande:
    Måste vara en konstig tjej också om hon inte ställer några frågor om TS.... 
    Hon frågar också
  • anonym05swe
    Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-01-28 20:02:59 följande:
    Frågar vad? Hur vädret är hos sig? Med tanke på att hon inte verkar veta att du pluggar eller hur det går menar jag. Ge exempel på frågor ni ställer till varandra. 
    Jo hon vet att jag pluggade när jag gjorde det. Vi har också pratat intressen osv 
  • anonym05swe
    Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-01-28 20:27:46 följande:
    Så vad har du sagt är orsaken till att du hoppat av? Eller har du inte berättat det? Tror hon att du fortfarande pluggar? Varför har du inte sagt något? Har hon frågat hur det går med studierna? Vad har du svarat på det?
    Inte skrivit det än. Ska skriva med henne imorgon. Var ett tag sedan vi skrev om det. Pratat mer om tid kvar tills hennes utbildning är kvar. 

Vill öppna mig mer för henne men iom att jag inte är hennes pojkvän vill jag inte öppna upp mig för mycket. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-01-28 20:32:14 följande:
    Vet dina vänner på hemorten att du inte fick fortsätta? Vet dina kompisar i föreningen?
    En del vet att jag söker jobb iaf. 

Vill bara få ngt jobb, bli ihop med henne och sedan slå igenom inom något globalt. Vill inte bara vara någon med begränsad påverkan på världen. 
  • anonym05swe
    Anonym (Inget på spel....) skrev 2025-01-28 20:36:10 följande:
    Så hon har alltså inte brytt sig om att ställa frågor om hur studierna går för dig? Låter ju som en.... intresserad tjej..  Inte. 
    anonym05swe skrev 2025-01-28 20:30:03 följande:
    Inte skrivit det än. Ska skriva med henne imorgon. Var ett tag sedan vi skrev om det. Pratat mer om tid kvar tills hennes utbildning är kvar. 

Vill öppna mig mer för henne men iom att jag inte är hennes pojkvän vill jag inte öppna upp mig för mycket. 

Varför har du inte skrivit till henne på ett tag? Hur lång tid är "ett tag"? Vilka enormt viktiga saker har kommit emellan dig och fin stora kärlek denna gång?
    Ja hon är en bra kvinna. 

Inte hunnit men ska skriva imorgon med henne. Var ca 4 v sedan men ska skriva imorgon med henne. Har varit stressigt med jobbsökande först och främst men ska skriva till henne. 
  • anonym05swe
    Anonym (X) skrev 2025-01-28 20:44:50 följande:
    Du har inte pratat med henne sen i julas? Inte önskat gott nytt år, inget?
    Jo skrev med henne nu i början av Januari som sagt. 
Svar på tråden Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?