Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
Det är ju det du har. Annars hade du ju redan haft både vänner och relation.
Du har stora problem.
Det är ju det du har. Annars hade du ju redan haft både vänner och relation.
Du har stora problem.
Nej, men gör man inget så händer inget. Du vill inte göra något för att du inte vågar eller om du inte orkar ( mkt gnäll om avstånd mm). Då blir det ännu svårare att träffa någon.
Och innan du svarar med ditt vanliga svammel , att skriva med henne om ytliga saker är inte att göra något.
Du har alltså inte frågat henne. Hur vet du då?
Vill ja.
Tror du det räcker att vilja, så växer ni in i en relation? Att ditt kroppsspråk gör att hon fattar och frågar om en dejt?
Svammel igen. Du har inga konkreta förslag på hur du ska göra, det ska vara hända för att du vill det.
Nej, man ramlar inte in i en relation bara så där, inte heller växer man in i den, så som du vill göra.
Om du sätter upp spärrar som att du inte vill ångra dig, att du måste säker till 100%, att hon inte ska misstolka dig, att det ska vara privat, att det är långt att åka, att du inte vill göra saker som andra vill, typ gå ut och äta, ja då blir det svårt.
Det finns inga garantier. Vågar du inte så vinner du inget.
Så du har två val. Fortsätt som nu och hoppas något händer. Eller så bjuder du ut henne.
Bara om du gör det sista har du en chans. Att vilja räcker inte. Man måste agera mer än vad du gjort.
Jag vill öppna upp mig för henne efter att jag lärt känna henne bättre ja. Vägrar chansa? Har på varje event varit med henne och skrivit med henne i DM i månader.
Jag vet att jag kanske borde sagt innan men det är inte enkelt. Vill göra det tryggt och fint och inte bara erkänna bara sådär.
Ja, det vill jag att hon antar och att hon förstår att jag söker relation med hennne. Vill dock inte att hon ska tro att jag gillar henne enbart pga yttre attribut ex helst.
Hon är ändå upptagen så det är kört.